کد خبر: ۱۵۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
امام جمعه روانسر:
ماموستا «سیدمحمد محمدی» گفت: جنگ دشمنان در برابر مسلمانان شیعه و سنی، جنگ فرهنگی است که ضرورت دارد در مقابل این تهاجم مقاومت کنیم.

جنگ دشمنان در برابر مسلمانان شیعه و سنی، جنگ فرهنگی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا «سیدمحمد محمدی» امام جمعه شهرستان روانسر از توابع استان کرمانشاه امروز در مراسم برگزیدگان مسابقه فرهنگی و هنری شهید سلیمانی که در مجتمع فرهنگی هنری توحید این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: باید ارزش‌های اسلامی و انقلابی را با استفاده و بهره‌گیری از ابزار هنر در جامعه تقویت کرده و به نسل جوان و نوجوان کشور منتقل کنیم.

محمدی افزود: ادبیات حماسی و مقاومت که بخشی از ادبیات ایرانی است در جامعه نهادینه شود و در این راستا صاحبان قلم و اندیشه را ارج نهیم.

وی تصریح کرد: جنگ دشمنان در برابر مسلمانان شیعه و سنی، جنگ فرهنگی است که ضرورت دارد در مقابل این تهاجم مقاومت کنیم.

امام جمعه شهرستان روانسر گفت: شجاعت، شهامت و فداکاری سردار سلیمانی باید به یک فرهنگ تبدیل شود چرا که وی برای اعتلای اسلام و آرمان‌های انقلاب جانفشانی کرد  و این شهید والامقام برای آزادی ملت‌های مسلمان از چنگال ظلم و ستم مجاهدت کرد.

روحیه ایستادگی و مقاومت و پایبندی از ویژگی‌های مکتب سردار سلیمانی است

سرهنگ پاسدار «محمدرضا الفتی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر نیز گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی، شعبه‌ای از مکتب پیامبر گرامی اسلام (ص) و امامین انقلاب است.

الفتی افزود: این شهید بیش از ۴۰ سال برای اعتلای اسلام تلاش کرد و روحیه ایستادگی و مقاومت و پایبندی به تکلیف شرعی از ویژگی‌های مکتب سردار سلیمانی است.

وی متذکر شد: این مسابقه در چهار بخش شعر، دلنوشته، نقاشی و کتابخوانی در رده‌های سنی مختلف برگزار که در مجموع ۲۴۵ اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد.

در پایان این مراسم به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۴۲ برگزیده این مسابقه با اهدا لوح و هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار