کد خبر: ۱۵۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: کنگره لشگر فرشتگان تاریخ ساز در استان لرستان جهت بزرگداشت ۴۶۴ زن شهیده استان ۱۵ اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد محمود زرین جویی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات بنیاد شهید  استان برگزار شد با  اشاره به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: با توجه  به اینکه در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم امیدواریم بتوانیم برنامه‌های ویژه دهه فجر را هرچه باشکوه‌تر در راستای میثاق با امام و شهدا برگزار کنیم.

وی افزود: شهدا متعلق به قشر و گروه خاصی نیستند بلکه متعلق به همه  اقشار و مردم هستند و همه ما در مقابل جان فشانی و ایثار شهدا مدیون آنها هستیم بر همین اساس باید برنامه‌های دهه فجر که زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام است باشکوه برگزار شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در رابطه با برنامه‌های کمیته ایثارگران دهه فجر بنیاد شهید استان لرستان عنوان کرد: برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از 12 بهمن ماه  آغاز و تا 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا ادامه دارد.

وی بیان کرد: نواختن زنگ انقلاب با حضور مسئولان در مدارس شاهد و شبکه شاد، رژه موتور سواران از فرودگاه خرم‌آباد تا گلزار شهدا، پایش سلامت مادران، همسران شهدا و جانبازان 70 درصد به بالا  و همچنین  اجرای طرح سپاس با موضوع سرکشی از خانواده‌های شهدا با محوریت شهدا و ایثارگران دوران انقلاب از جمله مهمترین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان است.

زرین جویی گفت: تعویض پرچم مزار قبور شهدا سراسر استان، تجلیل از مادران شهدا به مناسبت رحلت حضرت ام البنین (س) و تکریم مادران و همسران شهدا در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود که به دلیل محدودیت‌های کرونایی از تعدادی از مادران و همسران شهدا به نمایندگی تجلیل انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: آذین بندی و تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی  و ورزشی جامعه ایثارگری، سرکشی و عیادت  ایثارگران بستری در بیمارستان‌ها و منازل از دیگر برنامه‌های کمیته ایثارگران بنیاد شهید استان لرستان به مناسبت دهه فجر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با اشاره به برگزاری کنگره کشوری لشکر فرشتگان تاریخ ساز  خاطر نشان کرد:کنگره لشگر فرشتگان تاریخ ساز در سراسر کشور در راستای بزرگداشت 17 هزار زن شهیده، جانباز و آزاده  در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: کنگره لشگر فرشتگان تاریخ ساز در استان لرستان جهت بزرگداشت 464 زن شهیده به احتمال زیاد در 15 اسفند برگزار می‌شود و در این کنگره از نخبگان زن ایثارگر تجلیل و همچنین از کتاب زندگی نامه شهدای زن استان رو نمایی می‌شود.

زرین جویی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند مقاله‌های خود را تحت عنوان  حماسه اسوه‌های ماندگار در 8 حوزه فرهنگی، ورزشی، رسانه، اجتماعی، سیاسی، فضای مجازی، سلامت  و روان شناختی جهت شرکت کنگره ارسال کنند.

انتهای پیام/645/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار