کد خبر: ۱۵۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
مدیرکل دفتر فنی، نظارت و اجرایی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور اظهار داشت: با توجه به جاذبه‌های موجود و ظرفیت‌های خوب در شهرجدید هشتگرد، اخیرا با اقداماتی که انجام شده این شهر در مسیر جایگاه واقعی خود قرار گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «حبیب اله چاغروندی» در نشست با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اظهار داشت: با تامین زیرساخت، ایجاد مبلمان شهری، آسفالت معابر و... میزان رضایت‌مندی مردم افزایش خواهد یافت و نهایتا شهر جدید هشتگرد که اولین شهر با جاذبه شهرهای جدید کشور است به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه باید تمام انرژی شرکت عمران برای تکمیل مسکن مهر به کار گرفته شود، اظهار داشت: تا زمانی که مسکن مهر به نتیجه نرسد همچنان شاهد تجمع مردم و بی‌اعتمادی خواهیم بود.

چاغروندی با اشاره به وجود ۱۵ هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی گفت: وجود این حجم از واحد فاقد متقاضی بافت شهری را به هم ریخته است و باید تا حد امکان از احداث واحدهای فاقد متقاضی جلوگیری نمود.

وی افزود: در طرح اقدام ملی مسکن باید از تجارب مسکن مهر استفاده نموده و به تعداد متقاضی موثر طرح ملی مسکن احداث شود.

مدیرکل دفتر فنی، نظارت و اجرایی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور از مسئولین شرکت عمران شهر جدید هشتگرد خواست: با تکمیل پروژه‌های نیمه کاره و جذب سرمایه گذار شهر را از حالت کارگاهی خارج کرده و رغبت مردم را برای سکونت در شهر جدید هشتگرد افزایش دهید.

چاغروندی گفت: برای پروژه‌ها برنامه و بازه زمانی مشخص شود تا هر چه سریعتر تکمیل گردد.

وی گفت: وظیفه دولت خدمات‌رسانی است و در همین راستا تعامل بین دستگاهی طلبیده می‌شود.

چاغاروندی از مسئولین شرکت عمران خواست مشکلات را ساماندهی و مرتفع نمایند و اجازه ندهند وارد بازه حقوقی شوند.

وی همچنین گفت: برای تسریع در انجام پروژه‌ها منافع قانونی پیمانکار را تضمین نموده تا کارها به خوبی پیش رود.

مدیر عامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد نیز با اشاره به اتمام نازک کاری پروژه‌های مسکن مهر گفت: از مجموع ۳۵ هزار واحد مسکونی دارای متقاضی موثر، تاکنون ۳۴ هزار  واحد مسکونی مرحله نازک کاری را پشت سرگذاشته و حدود یک هزار واحد باقی مانده است که به لطف خداوند متعال تا پایان سال جاری مرحله نازک کاری آنها نیز به اتمام می‌رسد.

مسعود حق لطفی افزود: تاکنون ۵۵ درصد واحدها تحویل متقاضیان گردیده است.

وی افزود: ۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید هشتگرد آماده فروش اقساطی است که بعبارتی مقدمه شروع تحویل واحدها به شمار می‌رود.

حق لطفی اولویت مجموعه شرکت عمران را تکمیل پروژه های مسکن مهر و اجرای طرح‌های مختلف شهری بیان کرد و گفت: امیدواریم با تحویل واحدها بتوانیم گامی مثبت در این راستا برداریم و با اجرای طرح‌ها، بخشی از نیازهای شهر و شهروندان مرتفع شود.

46

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار