کد خبر: ۱۵۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارالبرز با حضور در سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت ) به مشکلات بیش از ۳۰ نفر از تماس گیرندگان از نقاط مختلف استان رسیدگی و دستورات لازم را برای حل مسائل و مشکلات آنان صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛  «نورمحمد فردی بیرانوند» فردی با حضور بیش از سه ساعت پای سامانه سامد به طور مستقیم و بی واسطه پای دردل و بیان مشکلات و مسایل مطرح شده از سوی شماری از مردم استان نشست و مدیران ستادی زیر مجموعه حوزه معاونت سیاسی استان را به طور مستقیم مامور رسیدگی به مشکلات این افراد کرد.

وی با تاکید بر این که در هیچ شرایطی نباید کار مردم معطل بماند، گفت: رفع مشکلات مردم و حل آن در شرایط اپیدمی کرونا نیز باید با بهره گیری از فناوری و بستر الکترونیک به هر طریق انجام شود.   

فردی در حاشیه این دیدار با اشاره به تاکید نماینده عالی دولت در استان مبنی بر این که ارتباط مستمر با مردم و پیگیری مطالبات آنان باید از اولویت های مدیران باشد، گفت: نباید در شرایط محدودیت های کرونایی این ارتباط قطع شود.


وی افزود: فلسفه وجودی مدیران خدمت رسانی مناسب به مردم است و همه مدیران بایستی در قبال مردم پاسخگو باشند و از طرفی دیگر سیاست کلی دولت و وزارت کشور و نماینده عالی دولت در استان تعیین خط مشی های مناسب به مردم است.

معاون استاندار گفت: هیچ افتخاری بالاتر از خدمت رسانی به مردم نیست و مدیران بایستی مشکلات مردم را مشکلات خود بدانند.

وی با بیان اینکه  فلسفه وجودی دستگاههای اجرایی علاوه بر پاسخگویی مدیران در سامانه سامد بایستی کلیه مدیران در هفته یک بار ملاقات مسقیم با مردم داشته باشند و مشکلات مردم را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند، افزود: از این رو به صورت نظامند هریک از معاونان و مدیران دستگاههای اجرایی جهت پاسخگویی به شهروندان در راستای وظایف محوله و به صورت بر خط و با اطلاع رسانی قبلی در خدمت مردم باشند.    


وی بهره گیری از شیوه های غیرحضوری ارتباط با مردم را از راه های استمرار بخشیدن به این ارتباط دانست و یادآور شد: تاکید بر بهره گیری از شیوه های غیرحضوری، بستر الکترونیک و تدابیر از این نوع که در شمار مصوبات استانی مقابله با کروناست برای ممانعت از تراکم ارباب رجوع در راستای صیانت از سلامت و جان مردم عزیز در اولویت است.


وضعیت معیشت شماری از افراد عادی و مددجویان نهادهای حمایتی نظیر بهزیستی و کمیته امداد، رفع مشکلات مربوط به مشکلات یارانه، کمبود خدمات و امکانات و آسفالت راه روستایی، کمبود وسایل نقیله عمومی بعد از ساعت محدودیت تردد در استان، حد و مرز جغرافیایی، از جمله  مشکلات مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با معاون سیاسی استاندار البرز در سامانه سامد بود.

46

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار