کد خبر: ۱۵۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
از بعدازظهر فردا، پنجشنبه تا روز شنبه هفته آینده ورود سامانه بارشی به جو منطقه در بعضی ساعات سبب وزش باد نسبتا شدی و بارش برف و باران در سطح استان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد خسروی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آینده، اظهار داشت: هوای استان طی ۲۴ آینده صاف تا قسمتی ابری به تدریج با وزش باد و افزایش ابر همراه است.

وی ادامه داد: به دنبال این وضعیت از بعدازظهر فردا، پنجشنبه تا روز شنبه هفته آینده ورود سامانه بارشی به جو منطقه در بعضی ساعات سبب وزش باد نسبتا شدید و بارش برف و باران در سطح استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: انتظار داریم این بارش در روز پنجشنبه غالبا پراکنده باشد، اما از بعدازظهر روز جمعه تا بعدازظهر روز شنبه به خصوص در نواحی شمالی و شمال غرب استان این پدیده شدت بیشتری دارد.

وی حداقل دمای شب گذشته کرمانشاه را چهار درجه سانتی‌گراد زیرصفر و حداکثر آن را ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر اعلام کرد و افزود: در این بازده زمانی سردترین نقطه استان کنگاور با ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و گرم‌ترین نقطه استان سومار با حداقل ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/پ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار