کد خبر: ۱۵۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
امروزه اکثر ما، در هر نقطه‌ای از دنیا که باشیم، خریدهای خود را معمولا به صورت آنلاین انجام می‌دهیم.

خرید و فروش آهن آلات هم از این قضیه مستثنی نیست. در گذشته، خرید مقاطع فولادی، نیاز به حضور افراد در اماکن و دفاتر ارائه دهنده این نوع خدمات داشت، اما امروزه، با پیشرفت تکنولوژی و اهمیت سرعت زمان و مکان برای افراد، دنیا به سمت خرید و فروش آنلاین و ارائه خدمات اینترنتی پیش می‌رود. اما فکر می‌کنید که خرید و فروش آهن آلات به صورت آنلاین چه مزایایی برای افراد فعال در این حوزه خواهد داشت؟ با ما همراه باشید تا با نکات ریز و درشت خرید اینترنتی آهن آلات آشنا شوید.

چرا فروشگاه اینترنتی آهن آلات؟

شرکت بازرگانی اصفهان آهن

اگر در حوزه آهن آلات و مقاطع فولادی، سابقه فعالیت داشته باشید، بدون شک با فرآیند خرید آهن آلات آشنایی دارید. از گذشته که این فرآیند خرید به صورت کاملا سنتی بود و افراد برای خرید مقاطع فولادی باید در محل حضور داشتند تا امروزه که شکل خرید و فروش آهن آلات، حالت جدیدی به خود گرفته و به نوعی به صورت تلفنی شده است.

امروزه دیگر وجود سایت های اینترنتی، کار را برای افراد راحت کرده است. با پیدا کردن آدرس اینترنتی یک شرکت معتبر و فعال و تماس با مشاوران فروش، به راحتی می‌توان از قیمت مقاطع فولادی خبردار شد و برای خرید تصمیم مناسبی گرفت!

اما این همه ماجرا نیست! شاید مراجعه به سایت برای بسیاری از افراد نسبت به مراجعه حضوری، مزایای بیشتری داشته باشد، اما از حق نگذریم، با سختی و مشکلات زیادی هم همراه است. فکر کنید که برای روند خرید سنتی به صورت تلفنی، چه مراحل طولانی را قرار است، پشت سر بگذارید:

  • تماس تلفنی با شرکت مربوطه
  • اتصال به کارشناس فروش
  • ارائه سفارش به کارشناسان فروش
  • اعلام قیمت
  • صدور پیش فاکتور
  • تایید پیش فاکتور توسط مشتری
  • واریز وجه پیش فاکتور توسط مشتری

و مشکلاتی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

معایب و مشکلات خرید تلفنی آهن آلات

در فرآیند خرید به این روش، وقتی پیش فاکتور به دست شما می‌رسد، در بسیاری از مواقع ممکن است، ساعت کاری بانک تمام شده  باشد و هیچ چاره‌ای نداشته باشید به غیر از این که تا فردا صبح صبر کنید! حالا چه اتفاقی می‌افتد؟ دوباره فردا باید پیش فاکتور جدید برای شما صادر شود.

البته به این موضوع هم توجه کنید، که قیمت آهن آلات به صورت لحظه‌ای و روزانه آپدیت می‌شود و اگر طی این فرآیند، قیمت‌ها نوسان داشته باشند، شما دوباره مجبور خواهید بود که مجددا یک پیش فاکتور جدید برای سفارش خود دریافت کنید.

در روش سنتی یا همان خرید تلفنی، شما برای خرید آهن آلات، محدودیت زمان دارید. بسیاری از شرکت‌های فعال در این حوزه، معمولا از ساعت 11 تا 5 عصر فعالیت دارند. حالا ممکن است شما به دلیل مشغله‌ کاری، در طول روز، فرصت کافی برای خرید نداشته باشید؛ این در حالی است که در خرید اینترنتی در هرلحظه‌ می‌توانید برای خرید اقدام کنید.

نمونه‌هایی از مشکلات و معایب روش سنتی خرید آهن آلات

«از صبح صــــــــــــــــــــــــــــــــدبار تلفن کردم

یا بار نداشتن یا بارها بدون فاکتور رسمی بودن

تا اومدم معامله کنم، قیمت‌ها تغییر کرد

تــــــــــــــازه بایــــــــد دم بانـــــــــک هم برم

پس کی پیش فاکتورم به دستم میرسه؟!

الان چنــــــــــــــــد ساعــــــــته درگـــــــــــــیرم

باید کارمو تا قبل از ساعت اداری شرکت انجام بدم!»

شرکت بازرگانی اصفهان آهن

حالا تصور کنید که همه این فرآیند به صورت آنلاین انجام شود؛ چه مزایایی خواهد داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی مزایای فروشگاه اینترنتی آهن آلات بپردازیم.

فروشگاه اینترنتی اصفهان آهن و مزایای آن

 قطعا همه افرادی که صاحب کسب و کاری هستند، بارها در مورد مزایای تبدیل کسب و کار خود به کسب و کار الکترونیکی، شنیده‌اند! به طور کلی، حضور در اینترنت، تصویر بهتری از شرکت و فعالیت شما نشان می‌دهد، فکر می‌کنم همین یک دلیل می‌تواند برای شروع فروش اینترنتی کافی باشد! اما یک شرکت اینترنتی آهن آلات، چه مزایایی نسبت به فروشگاه سنتی دارد؟

دسترسی ساده و امکان خرید تا ساعت 11 شب

یکی از مهمترین مزایای فروشگاه اینترنتی اصفهان آهن، دسترسی ساده و امکان خرید  تا ساعت 11 شب است. اکثر شرکت‌های فعال در حوزه آهن آلات، معمولا تا ساعت 5 یا 6 عصر فعالیت دارند و عملا امکان خرید برای افراد فعال در این حوزه، بعد از این ساعت کاری وجود ندارد! پس چاره چیست؟!

در روند خرید تلفنی، معمولا باید زمان زیادی صرف خرید آهن آلات شود، این در حالی است که در روند خرید اینترنتی به راحتی می‌توانید در هر مکان و شرایطی که هستید، در کمتر از 10 دقیقه نسبت به خرید اقدام نمایید.

دریافت پیش فاکتور در کمتر از 2 دقیقه

 در فرآیند خرید تلفنی، سه مرحله صدور پیش فاکتور،  تایید پیش فاکتور توسط مشتری و واریز وجه پیش فاکتور، فرآیند زمانبری است و قطعا برای بسیاری از افراد کلافه کننده خواهد بود.

 این در حالی است که در خرید اینترنتی، دریافت پیش فاکتور از سایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن و کمتر از 2 دقیقه، برای افراد امکان‌پذیر خواهد بود.

امکان خرید قطعی تنها با پرداخت 3 درصد از مبلغ پیش فاکتور

در زمان خرید تلفنی، قطعا باید کل هزینه خرید پرداخت شود تا محصول نهایی برایتان ارسال شود. این در حالی است که در خرید اینترنتی در همان مراحل اولیه، تنها با پرداخت 3 درصد از مبلغ پیش فاکتور، شما می‌توانید خرید خود را قطعی کنید! ممکن است در شرایطی باشید که توانایی پرداخت کل مبلغ پیش فاکتور را نداشته باشید؛ پس در چنین شرایطی، خرید اینترنتی قطعا به نفع شما خواهد بود؛ به نوعی، خرید خود را با کمترین مبلغ، قطعی کرده‌اید.

اما ممکن است برایتان سوال شود که فرآیند تسویه مابقی پیش فاکتور پرداخت به چه صورت است؟ شما بعد از پرداخت 3 درصد از مبلغ پیش فاکتور، تا روز بعد ساعت 10 صبح، مهلت دارید، تسویه حساب کنید.

بهره مندی از تخفیف

همه افراد و خریداران علاقه دارند که از تخفیف و مزایای مختلف بهر‌مند شوند. ما این کار را برای فروشگاه اینترنتی آهن آلات انجام دادیم. از مهمترین مزایای فروشگاه اینترنتی اصفهان آهن، بهره مندی از تخفیف است. برای سفارشات مختلف می‌توانید از یک کد تخفیف بهره مند شوید.

خرید بدون نیاز به تماس تلفنی و مراجعه حضوری (تنها با یک کلیک)

فروشگاه اینترنتی آهن آلات اصفهان آهن، شما را از قید زمان و مکان آزاد می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد که در هر شرایطی به راحتی تنها با یک کلیک، خرید خود را انجام دهید. همان طور که پیش از این هم اشاره داشتیم، ممکن است روند خرید تلفنی برای بسیاری از افراد، خسته کننده باشد؛ بنا بر این در چنین شرایطی خرید اینترنتی، یک راه نجات دهنده و بدون محدودیت برای افراد است. یکی از مزایای فروشگاه اینترنتی اصفهان آهن این است که این اجازه را به شما می‌دهد که بتواند کسب و کارتان را با سبک زندگی‌تان هماهنگ کنید، نه برعکس!

از نمونه مزایای فروشگاه اینترنتی اصفهان آهن

 «هم راحـته و خیلی سریعتره

قیمــت‌هاش هم مناسبتره

محدودیت زمـانی هم نداره

در هر مکانی که باشید، به سادگی می‌تونید خرید کنید

پیگیری خریدتون کار خیلی راحتیه

تازه کد تخفیــــف هـم داره!»

پیگیری مسائل حمل و نقل

در فرآیند خرید تلفنی، بعد از خرید نهایی، باید با واحد حمل و نقل تماس می‌گرفتید و این کار باعث می‌شد که شما زمان زیادی برای اخذ اطلاعات بار، صرف کنید؛ در حالی که در خرید آنلاین، پیگیری محصولات به سادگی از طریق سایت امکان پذیر است.

پرینت مالی و گزارشات مالی

در فرآیند خرید تلفنی، بعد از ثبت کردن سفارش و قطعی کردن خرید، برای پیگیری گزارشات مالی باید با حسابدار شرکت تماس می‌گرفتید، این در حالی است که در فرآیند خرید آنلاین، پرینت مالی و گزارشات مالی اعم از (بدهکار، بستانکار و مانده حساب خود) را می‌توانید از سایت دریافت کنید.

«بارم کی ارسال میشه؟

وزن بارم چقدره؟

می‌خواهم شماره راننده رو داشته باشم»

همه این‌ها مواردی هستند که با خرید اینترنتی در سایت به راحتی قابل پیگیری هستند.

سخن پایانی

در این مطلب در مورد مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی آهن آلات صحبت شد. همان طور که اشاره شد، روش تلفنی مشکلات و معایب زیادی داشت که می‌توان گفت همه این مشکلات با روش خرید اینترنتی به سادگی برطرف می‌شوند. نکته قابل توجه اینجاست که شما می‌توانید هم از طریق سایت و هم از طریق کانال تلگرام فروشگاه اینترنتی اصفهان آهن نسبت به سفارش اینترنتی آهن آلات اقدام کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

شرکت بازرگانی اصفهان آهن در سال 1378 با دیدگاهی متفاوت به جمع فعالان صنعت آهن و فولاد کشور پیوست و از همان ابتدا خط مشی شرکت بر این بوده است که به عنوان یک منبع مطمئن، قابل اتکاء و برتر در این عرصه شناخته گردد. با عضویت در فروشگاه اینترنتی اصفهان آهن، (کانال تلگرام) می‌توانید از محصولات اینترنتی اصفهان آهن مطلع شوید.

https://t.me/esfahanahan_shop

48

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار