کد خبر: ۱۵۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
فرماندار گچساران گفت: هرگونه نشست و تجمع در ایام دهه مبارک فجر ممنوع است و این جزءدستورالعمل ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز نشست ستاد دهه فجر گچسارن با حضور فرماندار و  اعضای این ستاد در سالن کنفرانس فرماندار گچساران برگزار شد.

 در این نشست علیرضا اتابک با بیان اینکه جلساتی باید در شأن انقلاب اسلامی برگزار شود، اظهار کرد: منشور انقلاب اسلامی عزت، تکریم مردم و دفاع از آرمان‌های اسلام و رسیدن به تعالی اسلامی و سعادت بشر است که در آن سالها  برای رسیدن به این اهداف مبارزه و اکنون برای تداوم آن جان فشانی می کنند.

 وی  با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به مردم عزت داد و برای آزادی انسان تلاش‌های بسیاری صورت گرفت، گفت: درخت انقلاب با خون شهدا تنومند شده است.

فرماندار گچساران  ادامه داد: اگر امروز آزادی و امنیت داریم مرهون رشادت های ایثارگران، جانبازان و شهدا بوده است.

 اتابک عنوان کرد: امروزه نظام اسلامی، به یک الگویی تبدیل شده است که دنیا در مبارزه با آن درس‌هایی را می آموزد.

 فرماندار گچساران ابراز کرد: این رشادت ها و از خود گذشتگی ها باید برای نسل جوان تبیین شود و لازم است که در سالروز انقلاب اسلامی مبلغین، دانشگاه، روحانیون  جایگاه  نظام جمهوری اسلامی را تبیین کنند.

 اتابک اذعان کرد:  امروزه انقلاب اسلامی  برای رسیدن به این جایگاه از گردنه های زیادی عبور کرده است  و اکنون نظام مسیر خود را به درستی در حال طی کردن است.

وی با اشاره به تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی علیه ایران گفت: در هر جامعه ای کاستی و بداخلاقی های است اما مسیر درست در حال طی شدن است.

 بالاترین مقام اجرایی گچساران با بیان اینکه تا وقتی که اتحاد بین مردم است مسیر به درستی طی می شود، گفت: در روز شهادت سردار سلیمانی مشاهده کردید که مردم با اتحاد حضور پرشور داشتند.

اتابک ادامه داد: این نظام با اقتدار در آستانه  گردنه ورود به چهل و سه سال است و وظیفه ما این است که در چارچوب ها حرکت کنیم و علی رغم اختلاف سلیقه‌ها که وجود دارد باید دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم و برنامه‌های  بسیار خوبی در دهه فجر امسال با دستور العمل ستاد کرونا برگزار  کنیم.

وی در ادامه خواستار هماهنگی بین ادرات برای برگزاری مراسمات هه فجر انقلاب اسلامی شد، و افزود:در شهرستان التهاب هایی وجود دارد که انتظار می‌رود  با مشارکت  همه دستگاه‌ها  برنامه‌ها به نحو احسن برگزار شود و نباید در این زمینه مسائل و برنامه ها را دسته بندی کنیم.

 فرماندار گچساران ادامه داد: تاکید بر اینکه در یک ید واحد و تبعیت از رهبری برنامه ها را تبیین کنیم و به خوبی برنامه ها را اجرا کنیم.

 وی ابراز کرد: امروز هر برنامه ای که اجرا می شود برای سلامت مردم است و نباید سلامت مردم در مخاطره بیفتد چرا که  وضعیت شکننده است.

 اتابک با بیان اینکه ما متعهد هستیم که در این برهه زمانی پروتکل بهداشتی را رعایت کنیم، تصریح کرد: در برگزاری رژه خودرویی و موتوری در روز 12 بهمن ماه پروتکل بهداشتی رعایت شود  و برنامه ها به صورت نمادین برگزار شود.

فرماندار گچساران عنوان کرد: هرگونه نشست و تجمع در ایام دهه مبارک فجر ممنوع است و این جزءدستورالعمل ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا است

اتابک گفت: ما ملزم هستیم که از تجمعات جلوگیری و بسیاری از برنامه ها به صورت فضای مجازی برگزار شود.

 وی با بیان اینکه هر روز روش  مبارزه تغییر می کند، خاطرنشان کرد: یک زمانی جنگ سخت  و رو در رو بود و اما امروز جنگ  به صورت نرم و در فضای مجازی است.

انتهای پیام/82031
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار