کد خبر: ۱۵۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
گروه استان‌ها- سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به ضرورت پرورش‌ مدیر برای پُست‌های مدیریتی مختلف گفت: با اصلاح مدیریت‌ در کشور بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سید‌کاظم دلخوش‌ ظهر امروز در همایش رونمایی از بیمه زندگی در رشت با حضور مدیرعامل بیمه تعاون کشور ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی همواره تلاش شد تا بیمه از دست دولت خارج شود و امروز به‌جز بیمه ایران، بیمه دولتی دیگری نداریم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت پرورش‌ مدیر برای پُست‌های مدیریتی مختلف در سطح کشور خاطرنشان کرد: با قوی‌تر شدن مدیریت‌ها در کشور بسیاری از مشکلات حل می‌شود و برای پرورش مدیر در دل صنعت بیمه هم باید کار و تلاش شود.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه صندوق حوادث و بلایای طبیعی با 50 میلیارد سرمایه اولیه چند سال پیش در مجلس شورای اسلامی مورد دفاع قرار گرفت تصریح کرد: بخش تعاون و تعاونی‌ها نیز باید توسعه یابد و از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این بخش استفاده شود.

رئیس اتاق تعاون استان گیلان نیز در این همایش با اشاره به نقش پویا و کارآفرین خرد جمعی در فعالیت‌ها اظهار داشت: در حوزه اقتصاد با توجه به سهمی که در قانون اساسی دیده شده بخش تعاون باید به سهم 35 درصدی از سهم بیمه شده برسد که متاسفانه این سهم حدود 5 تا 6 درصد بیشتر نیست.

عیسی محمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در توسعه بخش تعاون حرکت‌های خوبی در سطح کشور داشتیم و در استان گیلان نیز حرکت بسیار پویا و مستمر در حال انجام است.

وی با اشاره به وضعیت تعاونی‌های سهام عدالت و مرزنشین گفت: تعداد اعضای این تعاونی‌ها که در حاشیه مرز استقرار دارند حدود 500 هزار نفر است که در این تشکل حضور دارند و اگر تعاونی‌های سهام عدالت مرزنشینان و توسعه عمران را هم در نظر بگیریم این تعداد به دو میلیون نفر می‌رسد.

رئیس اتاق تعاون استان گیلان افزود: در چارچوب بخش‌های مختلف همچون مسکن و سهام عدالت، تعاونی‌هایی هستند که تحت پوشش اداره تعاون هستند و طبق تدابیر اندیشیده شده در اتاق‌های تعاون، میز خدمتی تشکیل داده شد که همه تشکل‌ها و تصدی‌گری‌های آنان با اتاق تعاون است تا حق و حقوق هیچ یک از تعاونی‌ها از بین نرود.

به گزارش تسنیم، شعبه بیمه زندگی امروز با حضور مدیرعامل بیمه تعاون کشور در رشت راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/612/a

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار