کد خبر: ۱۵۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در طول دهه فجر شصت عنوان برنامه در چارچوب‌های گوناگون برگزار خواهد شد و برخی از برنامه‌ها نیز با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در طول دهه فجر به‌صورت میدانی و در فضای باز و البته با رعایت مسائل بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام غلامحسن شهسواری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در نشست خبری که ظهر امروز در این نهاد برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر، عنوان کرد: امسال وارد چهل و سومین سال پیروزی انقلاب شدیم و می‌بینیم که علی‌رغم امید دشمنان ایران که گفته بودند انقلاب اسلامی چهل سالگی خویش را نمی‌بیند، همه دیدیم که اکنون آن‌ها رفته‌اند و انقلاب وارد چهل و سومین سال عمر با برکت خود می‌شود.

شهسواری عنوان کرد: درست است که ما مشکلات اقتصادی و معیشتی داریم و باید هم برای رفع آن مطالبه گری کرد، اما امروز آرمان انقلاب اسلامی و آوازه کشورمان عالم‌گیر است و مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های گوناگون نظامی، علمی، فناوری، سیاسی و فرهنگی کتمان ناپذیر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جهان عنوان کرد: با شیوع این بیماری ساحت بسیاری از مسائل در جهان تحت تأثیر قرارگرفته و این وضعیت در کشور ما هم کسب و کارها، امور، برنامه‌ها و زندگی انسان را دستخوش تغییر کرده و تلفات آن نیز عزیزانی را از ما گرفته است.

وی افزود: در ایام الله دهه فجر کلیه برنامه‌های گرامیداشت سالگرد انقلاب، باتوجه به پروتکل‌ها انجام خواهد شد و در جلسات هماهنگی که داشتیم سیاست کلی ما و اولویت در همه برنامه‌ها موضوع حفظ سلامت مردم است.

شهسواری عنوان کرد: در تمام برنامه‌هایی که توسط ۲۳ کارگروه دهه فجر پیش بینی شده، اصل ما سلامت مردم است و رعایت مسائل بهداشتی در برنامه‌های این دهه ضرور است.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا باید دقت کنیم که ایام الله هم باید زنده نگاه داشته شود، نمی‌شود که بگوییم این ایام به هرنحوی زنده نگهداشته نشود و برنامه‌ای اجرا نشود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه با حفظ پروتکل‌ها برنامه‌های دهه فجر اجرا خواهد شد و در اجرای برنامه‌ها خلاقیت‌ و نوآوری‌هایی خواهیم داشت، عنوان کرد: ما نسبت به دوگانگی رفتارو اقدام ستادملی و استانی کرونا نقد داشته و داریم و کتبا نامه نوشتیم و گلایه خود را نسبت به سیاست دوگانه آنها اعلام کردیم.

وی ادامه داد: البته ما تابع ولایت فقیه هستیم و همانطور که ایشان گفتند تابع تصمیمات ستادملی کرونا هستند، با وجود انتقاد به دوگانگی رفتار، شورای تبلیغات اسلامی هم تابعیت خود را نسبت به تصمیماتی که داشتند اعلام کرده و مصوبات را اجرا کردیم.

شهسواری عنوان کرد: دشمن همواره تلاش می‌کند که در رسانه‌های بیگانه و فارسی زبان نداشته‌ها و نیمه خالی لیوان را نشان بدهد، اما این حجم گسترده از دستاوردهای ملت ایران را نادیده می‌گیرند و امروز وظیفه ما است که دستاوردهای کشورمان را در رسانه‌ها و فضای مجازی بازگو کنیم.

این مسئول اظهار کرد: در طول دهه فجر شصت عنوان برنامه در چارچوب‌های گوناگون برگزار خواهد شد و برخی از برنامه‌ها نیز با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در طول دهه فجر به‌صورت میدانی و در فضای باز و البته با رعایت مسائل بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی در ارتباط با مراسم آغاز دهه فجر اظهار کرد: برنامه زنگ انقلاب و گلبانگ انقلاب در ساعت ۹.۳٠ در مدرسه شاهد بهشتیان برگزار می‌گردد و در نرم افزار شاد نیز پخش زنده خواهد شد. 

وی در پایان در ارتباط با راهپیمایی ۲۲بهمن نیز اظهار کرد: در سنوات گذشته مردم با حضور گسترده در راهپیمایی مراسم باشکوهی برگزار می‌کردند، اما تغییراتی در اجرای برنامه ۲۲ بهمن به دلیل وضعیت کرونا حاصل شده و به وجود آمده و بنا به اعلام ستاد کرونا مقرر شده هیچ تجمع و راهپیمایی نباشد، لذا این مراسم تنها به شکل خودرویی و رژه موتوری برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار