کد خبر: ۱۵۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
IDC مخفف عبارت Internet Data Center است و اشاره به خدمات نگهداری اطلاعات در مراکزداده دارد. دیتاسنترها (DataCenter) یا همان مراکز داده، به مجموعه ای از سرورها، سرویس دهنده‌ها، زیرساخت‌های ارتباطی و امنیتی و تجهیزات الکترونیکی گفته می‌شود که برای ارائه، نگهداری و پشتیبانی از سرویس های تحت شبکه به کار گرفته می‌شوند.

خدمات حوزه  IDC آسیاتک

پیش نیاز اساسی برای آغاز یک کسب و کار موفق، تامین زیرساخت های مناسب جهت برقراری ارتباطی مناسب و موثر با مشتریان و مخاطبان است. که این مهم به طور معمول در مراکز داده (دیتا سنترها) انجام می پذرید.

خدمات IDC و دیتا سنتر چیست؟

IDC مخفف عبارت Internet Data Center است و اشاره به خدمات نگهداری اطلاعات در مراکزداده دارد. دیتاسنترها (DataCenter) یا همان مراکز داده، به مجموعه ای از سرورها، سرویس دهنده‌ها، زیرساخت‌های ارتباطی و امنیتی و تجهیزات الکترونیکی گفته می‌شود که برای ارائه، نگهداری و پشتیبانی از سرویس های تحت شبکه به کار گرفته می‌شوند.

شرکت انتقال داده های آسیاتک با دارا بودن  بزرگترین دیتاسنتر محتوایی کشور، همگام با نیازهای گروه مشتریان متفاوت به سبد محصولات دیتاسنتری، همواره بهترین خدمات را  با استانداردهای بین‌المللی به تمام متقاضیان ارائه می‌دهد. نگهداری اطلاعات در بزرگترین سازه مخابراتی ایران برج میلاد، در ترازهای ۲۸۴ و  منفی 10 و مرکز داده آزادگان و میرعماد، و همچنین گسترش جغرافیایی خدمات در شهرهای تبریز، شیراز و مشهد با بیش از2/4  پتابایت فضای فعال ذخیره محتوای و بیش از650 گیگابیت حجم محتوای داخلی، موجب گشته تا برترین خدمات حوزه IDC توسط این شرکت ارائه گردد.

خدمات حوزه IDC آسیاتک

  1. خدمات سرور اختصاصی: شرکتها و سازمان هایی که به سرور نیاز دارند و می‌خواهنداز منابع اختصاصی با پیشرفته‌ترین سخت‌افزارها، همراه با توان پردازشی بالا استفاده نمایند، از سرورهای اختصاصی بهره می گیرند. این سرورها بالاترین میزان امنیت را دارا بوده و دسترسی کامل به استفاده از منابع، جهت نصب انواع نرم‌افزارهای مورد نیاز را در اختیارتان قرار می‌دهد. در خدمات سرور اختصاصی آسیاتک، با در دست داشتن دسترسی ادمین، امکانات بالاتری را نسبت به سرورهای اشتراکی خواهید داشت و به راحتی می توانید تنظیمات مورد نیاز خود را اعمال کنید.
  2. خدمات میزبانی سرور(colocation): بسیاری از سازمان ها سرور اختصاصی خود را از قبل خریداری کرده اند. اما این مورد برای بهره‌گیری از خدمات نگهداری اطلاعات کافی نیست. گاهی مکان یابی و محل نگهداری از سرورها، از کانفیگ سرور نیز مهمتر است. در خدمات میزبانی سرور آسیاتک، سرور شما در امن‌ترین مراکز داده نگهداری می شود. همچنین با توجه به هزینه های جانبی نگهداری از سرورها مانند هزینه های برق، کولینگ و نیروی انسانی، استفاده از خدمات میزبانی سرور آسیاتک برای مشتریان بسیار به صرفه تر خواهد بود. از طرف دیگر تامین برق بدون قطعی و امنیت فیزیکی مراکز توسط آسیاتک ضمانت می گردد.
  3. خدمات سرور مجازی و سرور ابری: در خدمات سرور مجازی، می توانید بر اساس نیاز خود منابع کمتری را نسبت به سرور اختصاصی خریداری کنید همچنین با استفاده از خدمات سرورابری آسیاتک به هر میزان منبع دلخواه خود را انتخاب نموده و تنها به اندازه میزان مصرف خود از خدمات هزینه پرداخت کنید.
  4. مشاوره طراحی، ساخت، تجهیز و پشتیبانی دیتا سنتر: شرکت انتقال داده های آسیاتک به پشتوانه نیروی متخصص و تجربه چند ساله در حوزه خدمات IDC و همچنین مدیریت و بهره برداری از بزرگترین دیتاسنتر محتوایی کشور، هم اکنون آماده ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی جهت طراحی و ساخت دیتا سنتر ها و تجهیز سخت افزاری این مراکز در سطح کشور است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خدمات IDC  می توانید با شماره 1544 داخلی 1470 تماس حاصل نموده یا از طریق آدرس ایمیل  Marketing@asiatech.ir نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمایید.

نام:
ایمیل:
* نظر: