کد خبر: ۱۵۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۳۰ میلیارد ریال ظروف آشپرخانه قاچاق در جنوب این شهر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان کرد: روز گذشته کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران از تخلیه مقدار فراوانی کالای قاچاق توسط تعدادی خودرو‌های شوتی در بنگاهی در محدوده خیابان "شهید رجایی" مطلع و برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در محل حاضر و مشاهده کردند که رانندگان یک دستگاه خودروی وانت نیسان و یک دستگاه تریلر در حال تخلیه کالا به داخل انبار بنگاه هستند، افزود: هویت مالک کالا که در داخل انبار حضور داشت و کالای قاچاق را تحویل می‌گرفت، شناسایی و در تحقیقات پلیسی به قاچاق بودن کالا‌ها اعتراف کرد.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس امنیت اقتصادی اظهار کرد: در بازرسی از این مکان ۴۱ هزار و ۷۵۵ عدد ظروف آرکوپال قاچاق فاقد بارنامه و مجوز‌های قانونی کشف و مالک کالا‌ها و هر دو راننده با دستور قضائی بازداشت شدند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کالا‌های کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر ۳ متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار