کد خبر: ۱۵۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
با دستور معاون حمل‌ونقل و ترافیک انجام می‌شود؛
برای شناسایی توانمندی‌های مدیریتی زنان و افزایش سهم آنان از پست‌های مدیریتی در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، «شورای راهبردی بانوان» تشکیل می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید مناف هاشمی در نشست تجلیل از بانوان شاغل در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک با بیان اینکه با وجود نقش تعیین‌کننده بانوان در برهه‌های مختلف تاریخی، در اعطای پست‌های مدیریتی به آنان ضعیف عمل شده است، دستور تشکیل «شورای راهبردی بانوان» در حوزه حمل ونقل و ترافیک را برای بررسی توانمندی‌های مدیریتی و افزایش سهم آنان از پست‌های مدیریتی صادر کرد. 

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، دکتر هاشمی در حضور بانوان مدیری که به نمایندگی از بانوان شاغل در شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه حمل‌ونقل در آیین بزرگداشت مقام زن حضور داشتند، تاکید کرد: «شناسایی ویژگی‌ها و شایستگی‌های بانوان شاغل در هر حوزه، از حقوقی است که این قشر پرتلاش و ارزشمند بر ذمه مدیران دارند. از سوی دیگر، بانوان شاغل نیز باید بیش از پیش برای نشان دادن شایستگی خود تلاش کنند؛ چراکه آنان علاوه بر وظایف شغلی، وظیفه مهم رسیدگی به خانواده و تربیت فرزندان را هم برعهده دارند.» 

هاشمی با تاکید بر این‌که باید تابوی ذهنی مردانه بودن حوزه حمل ونقل و ترافیک را بشکنیم، از مدیران مجموعه حمل ونقل خواست ضمن قدردانی از زنان تلاشگر و متخصص، مباحث و مشکلات آنان را بشنوند و در اعطای پست‌های مدیریتی به آنان پیشقدم باشند. 

معاون شهردار تهران، تبیین نقش  زنان در دوران مختلف تاریخی از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را دارای اهمیت دانست و تصریح کرد: «مادران ایرانی در دوران دفاع مقدس با گذشت از جان بهترین فرزندان زمانه، نقش خود را به زیبایی ایفا و ثابت کردند که در انجام کارهای خطیر و سخت همپای مردان عمل می‌کنند.» 

وی گفت: «بانوان ما پس از جنگ نیز گاهی در پست‌های مدیریتی بسیار موفق عمل کردند و وظیفه ما این است مسیری را که حضرت امام (ره) برای انقلاب و ارزشگذاری به بانوان ترسیم کرده بودند، به درستی بشناسیم و در همان مسیر صحیح گام برداریم. "

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار