کد خبر: ۱۵۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱

الهام آزاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص جلسه امروز کمیسیون اصل 90 گفت: امروز کمیسیون در دو بخش هیأت رئیسه کمیسیون و جلسه عمومی کمیسیون مصوبات، موضوعات و ارجاعات را بررسی کرد. کلیات طرح ممنوعیت اشتغال به کار محکومان ناشی از تحقیق و تفحص که در کمیسیون به عنوان کمیسیون فرعی مورد بررسی قرار گرفت، رد شد و پیشنهاد شد این طرح به قانون مجازات اسلامی الحاق شود.

وی افزود: طرح نحوه اعمال نظارت مجلس بر مصوبات شوراهای عالی دستور دیگری بود که در جلسه امروز کمیسیون اصل 90 مورد بررسی قرار گرفت. این طرح در خصوص بررسی مصوبات شوراهای عالی کشور به جز شورای عالی امنیت ملی در هیأتی متشکل از نمایندگان مجلس است که جزئیات آن در کمیسیون اصل 90 در حال بررسی است.

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس خاطر نشان کرد: مقرر شد هفته آینده اعضای کمیسیون در راستای گزارشات رسیده به کمیسیون اصل 90 بازدید نظارتی از شرکت ایران خودرو نیز داشته باشند.

وی گفت: در جلسه امروز کمیسیون اصل نودم مجلس مقرر شد به منظور بررسی و پیگیری نحوه اجرای مصوبات کمیسیون و همچنین نظارت بر عملکرد بانک مرکزی در خصوص موضوعات مختلف نظیر بحث اختصاص ارز و سایر موضوعات اعضای کمیسیون با حضور در بانک مرکزی  از این بانک بازدید داشته باشند./

پایان پیام

برچسب ها: الهام آزاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار