کد خبر: ۱۵۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
دبیر قرار گاه شهید احمدی روشن ماهنشان گفت: خیلی از روستاهای ماهنشان که بالای 20 خانوار جمعیت دارند، هنوز به شبکه اینترنت متصل نشده‌اند آن وقت جناب وزیر خیلی راحت می‌گوید(۸۶ درصد اینترنت روستاهای بالای 20 خانوار زنجان متصل شده)!

مهدی برجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از زنجان با اشاره به اظهارات وزیر ارتباطات در رابطه با وجود اینترنت در همه‌ روستا‌های استان زنجان اظهار کرد: اظهارات وزیر ارتباطات، درباره‌ وجود اینترنت در روستاهای استان زنجان کذب و مایه تاسف است.

دبیر قرار گاه شهید احمدی روشن ماهنشان گفت: خیلی از روستاهای ماهنشان که بالای 20 خانوار جمعیت دارند، هنوز به شبکه اینترنت متصل نشده‌اند، آن وقت جناب وزیر خیلی راحت می‌گوید(۸۶ درصد اینترنت روستاهای بالای بیست خانوار زنجان متصل شده)!

وی به ویدئویی کوتاه از یک نوجوان در یکی از روستا‌های ماهنشان که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان برای استفاده از نرم افزار شاد مجبور هستند در برف سنگین در جاده تردد کند تا به اینترنت دسترسی داشته باشد و در کلاس‌های درس حاضر شوند.

برجی افزود: هر چند سرپرست مخابرات استان زنجان پس از انتشار این ویدئو، به آن واکنش نشان داد و قول داد تا دو ماه آینده سه روستا‌های کارونسرا، قرقان علیا و قرقان سفلی از اینترنت پرسرعت برخوردار شوند ولی هنوز بعد از گذشت دو ماه هیچ خبری از اینترنت نیست.

دبیر قرار گاه شهید احمدی روشن ماهنشان با اشاره به اینکه کاش مسؤولان به جای شعار، یک بار در روستاهای محروم ماهنشان حضور پیدا می‌کردند و از نزدیک با مفهوم محرومیت آشنا می‌شدند، افزود: با صرف ادعای ساده زیستی کسی انقلابی نمی‌شود، این درست نیست که آقای وزیر شما در کاخ بنشینید و شعار کوخ نشینی بدهید، شما حتی حاضر نشدید در همین روستاهای کوخ نشین حضور پیدا کنید.

وی با تاکید بر وجود روستاهایی که در سایه سوءمدیریت مسؤولان تحت امر وزیر، همچنان بدون اینترنت هستند، خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان این روستاها مجبورند برای متصل شدن به برنامه شاد در برف، بوران و سرما در بالای کوه‌ها حضور پیدا کنند تا از تحصیل عقب نمانند.

وی با بیان اینکه ‏آقای وزیر لطفا آدرس غلط ندهید! تصریح کرد: ما که به کاخ کرملین هم مثل کاخ سفید اعتمادی نداریم، اما در عوض، دولت شما هشت سال حتی آب خوردن ملت رو معطل پیمان با کاخ نشین‌های انگلیس و امریکا کرد و نتیجه هشت سال اعتماد و تکیه دادن به کاخ سفید، وضعیت اقتصادی امروز ملت است.

انتهای پیام/73002/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار