کد خبر: ۱۵۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛
برای آگاهی از نحوه نصب و دانلود همراه بانک پاسارگاد گزارش امروز اقتصاد آنلاین را بخوانید؛

برای مشاهده تلفن و آدرس شعب بانک پاسارگاد در تهران اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرام اقتصادآنلاین اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین - دینا قالیباف؛ بانک پاسارگاد خدمات متنوع و نوینی را در بستر تلفن همراه و از طریق نرم افزار همراه بانک به مشتریان خود ارائه می‌دهد که برای بهره‌مندی از این خدمات کافی است تا نسخه مرتبط با تلفن همراه این نرم افزار را دانلود و نصب نمایید.

با دریافت نرم افزار همراه بانک پاسارگاد امکان استفاده از خدمات بانکی و مالی بدون نیاز به مراجعه حضوری برای شما فراهم خواهد شد.

نحوه نصب و دانلود همراه بانک پاسارگاد

همراه بانک پاسارگاد برای دو نسخه اندروید و ios تعریف شده است. در صورتی که تلفن همراه شما دارای سیستم عامل اندروید است و قصد دریافت این برنامه را دارید، می‌توانید از طریق مراجعه به سایت https://www.bpi.ir/mobilebank این نسخه را بصورت مستقیم دریافت نمایید.

علاوه بر اینکه امکان دریافت مستقیم نسخه اندروید از طریق مراجعه به سایت (اینجا کلیک کنید) فراهم شده است شما می‌توانید این نسخه را از طریق کافه بازار به نشانی (اینجا) نیز دریافت نمایید.

2

در صورتی که تلفن همراه شما دارای سیستم عامل ios است دو راهکار برای استفاده از خدمات همراه بانک پاسارگاد پیش روی شما وجود دارد:

1. استفاده از نسخه وب اپلیکیشن همراه بانک؛

نسخه اولیه وب ‌اپلیکیشن همراه بانک‌پاسارگاد، جهت استفاده و بهره‌برداری در تمام دستگاه‌های مبتنی بر وب به‌ویژه در مرورگرهای گوشی‌های تلفن‌همراه، عملیاتی شده است . زیرساخت وب اپلیکیشن همراه‌بانک پاسارگاد که در راستای رفع مشکل دسترسی کاربران دارای گوشی‌های تلفن همراه آیفون به این برنامه تهیه شده، مبتنی بر معماری محصول SPA است؛ از این رو تحریم های شرکت اپل بر آن تاثیری نخواهد داشت.

دسترسی به این برنامه از طریق آدرس https://m.bpi.ir امکان‌پذیر است. به این‌ترتیب که با وارد کردن این آدرس در مرورگر گوشی تلفن‌همراه تنها برای یک بار، امکان افزودن آیکون برنامه‌ی همراه بانک به لیست برنامه‌های دستگاه وجود دارد و در دفعات بعد، برای استفاده از خدمات این برنامه، کافی است آیکون ایجاد شده، توسط کاربر انتخاب شود. جهت ورود به این سامانه نیز باید نام کاربری و رمز عبور مربوط به همراه بانک، در صفحه‌ی ورود به برنامه، درج شود.

2. نصب نسخه همراه بانک آیفون از طریق اپ استورهای معتبر ایرانی؛

به‌دلیل محدودیت های اعمال شده، امکان بارگذاری اپلیکیشن‌های مالی در اپ‌استور وجود ندارد. از این‌رو کاربران گوشی‌های تلفن‌همراه اپل، از طریق فروشگاه‌های نرم‌افزاری اپ‌استور معتبر ایرانی قادر به نصب آخرین نسخه نرم‌افزار همراه‌بانک پاسارگاد و بهره‌مندی از خدمات این سامانه هستند.

3

در صورتی که همچنان در نصب این برنامه دارای مشکل هستید کافی است تا به سایت  (اینجا کلیک کنید) مراجعه نمایید و ویدیو‌های راهنمای پیوست شده را دریافت نمایید.

نحوه ثبت نام در برنامه همراه بانک پاسارگاد

ورود به سامانه همراه بانک با نام کاربری و رمز عبور امکان‌پذیر است، جهت دریافت رمز و فعال‌سازی همراه بانک، به سایت (اینجا کلیک کنید) و یا به یکی از شعب بانک پاسارگاد مراجعه نمایید.

پس از اینکه رمز عبور خود را از یکی شعب دریافت کردید، نرم افزار همراه بانک را از طریق مراجعه به سایت (اینجا)  بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. پس از نصب نرم افزار نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت مشخص شده وارد نمایید.

نکته: در صورت فراموشی رمز همراه بانک، جهت دریافت رمز جدید صرفا از طریق شعبه‌های بانک اقدام نمایید.

4

جهت ورود به سامانه همراه بانک، لازم است پس از اجرای برنامه، نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت‌های مشخص شده وارد نمایید و سپس بر روی دکمه ورود کلیک کنید.

5

در صورت صحیح بودن نام کاربری و رمز عبور وارد صفحه احراز هویت خواهید شد. جهت استفاده از موبایل بانک نیاز به احراز هویت با شماره موبایل ثبت شده در شعبه دارید.

6

کد فعالسازی به شماره ثبت شده (در شعبه) از طریق پیامک ارسال می شود. پس از دریافت پیامک حاوی کد فعالسازی ، کد را وارد نمایید.

7

در صورت صحت اطلاعات واردشده، در صورتیکه گوشی تلفن‌تان دارای قابلیت احراز هویت با اثرانگشت یا چهره باشد وارد صفحه فعال‌سازی خواهید شد که با کلیک بر روی دکمه فعال‌سازی می‌توانید به جای وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، با استفاده از اثر انگشت یا چهره وارد برنامه شوید.

نکته: در صورتی که تلفن همراه‌تان قابلیت احراز هویت به وسیله چهره یا اثر انگشت را نداشته باشد مستقیم وارد صفحه اول خواهید شد.

8

خدمات سامانه همراه بانک پاسارگاد

الف) خدمات سپرده

- پشتیبانی از سپرده چند ارزی / امکان تعریف نام مستعار سپرده

- امکان فیلتر نمودن لیست سپرده ها / امکان جابه جایی سپرده ها به صورت بصری

- نمایش وضعیت سپرده در انتقال وجه بین بانکی / امکان دریافت فایل اکسل گردش سپرده

- نمایش چرخه های زمانی و قوانین انتقال در پایا و ساتنا / امکان جستجو در کارت‌ها و سپرده‌ها

- نمایش نمودار گردش سپرد ه ها / نمایش نمودار تجمیعی گردش سپرده

- امکان اشتراک گذاری گزارش ها / امکان پرداخت قبض گروهی از قسمت سپرده

- امکان انتقال وجه بین سپرده های خود در بانک پاسارگاد / امکان انتقال وجه داخل بانکی(سپرده های دیگران) و بین بانکی

- انتقال وجه مستمر داخل بانکی و بین بانکی / امکان یادداشت گذاری بر روی گردش سپرده

ب) خدمات کارت

- دریافت موجودی کارت / امکان انتقال وجه کارت به سپرده

- امکان کپی کردن رمز پویا / دریافت رمز پویا در تمام تراکنش های کارتی و اتصال به سامانه هریم

- امکان به اشتراک گذاری تصویر کارت / استعلام نام دارنده کارت

- پرداخت قبض مستمر همراه اول / امکان خرید شارژ به صورت مستقیم و خرید رمز

- امکان اسکن کارت مبدا و مقصد / نمایش نام بیمه شونده (پرداخت قبض بیمه)

- افزودن چراغ قوه در زمان اسکن بارکد / افزودن شرح در انتقال وجه کارت به کارت

- استعلام اطلاعات صادر کننده قبض / امکان دریافت ده گردش آخر کارت

- امکان انسداد کارت های مشتری / امکان پرداخت قبض از طریق اسکن بارکد

ج) خدمات تسهیلات

- مشاهده فهرست تسهیلات و جزئیات آنها

- پرداخت قسط

9

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار