کد خبر: ۱۵۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۲
سردار طاهر با اشاره به اینکه محموله مرفین کشف شده بزرگترین محموله کشف شده مرفین در کشور است خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

به گزارش برنا؛ سردار احمد طاهری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی، اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر از مناطق مرزی این استان به خراسان رضوی را داشتند شناسایی  و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دادند.

او افزود: با رصد تحرکات اعضای این باند مشخص شد که قاچاقچیان، محموله مواد مخدر را به صورت حرفه ای داخل  بونکر یک دستگاه کامیون حمل گاز مایع  جاساز کرده و در حال انتقال به سمت استان خراسان هستند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در نهایت خودروی مذکور در یک عملیات ضربتی قبل از خروج از استان در محور" زابل – نهبندان" توقیف شد.

سردار طاهری  با اشاره به دستگیری 2 نفر از اعضای این باند خاطر نشان کرد: در بازرسی از بونکر کامیون یک تن و 262 کیلو  و 115 گرم مرفین کشف شد.

او با اشاره به اینکه محموله مرفین کشف شده بزرگترین محموله کشف شده مرفین در کشور است خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار