کد خبر: ۱۵۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۲
پیشکسوت پرسپولیس گفت: سیدجلال با 2 گل سه امتیازی که زد پرسپولیس را به رده سوم جدول رساند اما مهاجمان این تیم باید گلزنی کنند.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت:‌ مس رفسنجان تیم با کیفیتی نشان داد این تیم فوتبال خوبی را بازی می‌کند و تیمی تاکتیک‌پذیر است. با این حال پرسپولیس هم توانست این تیم را که در پنج هفته گذشته نباخته بود را شکست بدهد. 

وی افزود: پرسپولیس در این مسابقه هم مثل بازی با تراکتور روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید و باز هم سیدجلال حسینی گلزنی کرد. این دومین گل سه امتیازی کاپیتان پرسپولیس است و با این 6 امتیازی که سیدجلال گرفت پرسپولیس به صدر جدول نزدیک‌تر شد.

فنونی‌زاده با اشاره به بازی ترکیبی سرخ‌پوشان گفت: پرسپولیس بازی ترکیبی خوبی را انجام می‌دهد اما این کارهای ترکیبی باید به گل ختم شود نه اینکه فقط با ضربه ایستگاهی گلزنی کنیم. مهاجمان پرسپولیس و نفرات هجومی پرسپولیس هم باید بتوانند گل بزنند. 

پیشکسوت پرسپولیس تأکید کرد: یک گل ذخیره خوبی برای پرسپولیس نیست، پرسپولیس همیشه یک تیم هجومی بوده و به همین خاطر به این تیم لقب زلزله داده‌اند. بازیکنان پرسپولیس نباید با یک گل قانع باشند. دیدید که در دقیقه 94 این مسابقه هم ممکن بود پرسپولیس گل مساوی را بخورد دقیقاً مثل همان گلی که مهدی قائدی در دقیقه 94 در دربی به پرسپولیس زد. بنابراین پرسپولیس همیشه باید بیش از یک گل به حریف بزند تا خیال هوادارانش راحت باشد نه آنکه استرس داشته باشند. اگر در دقیقه 94 مهاجم مس رفسنجان گلزنی می‌کرد آن موقع باز هم باید حسرت گل‌های نزده را می‌خوردیم.

وی بیان کرد: شاید بهتر باشد پرسپولیس از دقیقه 85 به بعد دفاعی بازی کند چون در چهار بازی که مساوی شد فرصت‌های گلزنی‌مان از دست رفت و یا مثل دربی بد گل خوردیم و سه امتیاز را از دست دادیم. بازیکنان باید هوشیارتر بازی کنند. در گذشت انصاریان و میناوند دو پیشکسوت پرسپولیس باعث شد بازیکنان این تیم با تمرکز و هوشیاری بیشتری بازی کنند دقیقاً مثل اتفافقی که برای هادی نوروزی خدابیامرز رخ داد اکنون با احترامی که برای تیم‌های دیگر قائلم باید بگویم صدر را برای پرسپولیس آب و جارو کنند اما بازیکنان پرسپولیس نباید منتظر باشند تا یک پیشکسوت بمیرد و آنها به خودشان بیایند. چرا بازیکنان خط حمله و جلویی پرسپولیس کمتر گل می‌زنند.

فنونی‌زاده ادامه داد: من خودم مدافع بوده‌ام و از گلزنی سیدجلال حسینی که مدافع است خوشحالم اما مهاجمان پرسپولیس باید وظیفه گلزنی را برعهده داشته باشند. سیدجلال می‌گوید سن یک عدد است و درست هم می‌گوید چون او سالم زندگی می‌کند. 

این پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به تعویض‌های گل‌محمدی گفت: به نظرم بازیکنانی مثل مهدی عبدی و مهدیخوانی باید زودتر در بازی با مس رفنسجان به میدان می‌آمدند به خصوص اینکه حریف 10 نفره شده بود و زور چندانی نداشت. ضمن اینکه به نظر من گل‌محمدی باید کمی هم به نوراللهی استراحت بدهد اکنون می‌بینید وقتی عالیشاه در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد چقدر خوب و عالی بازی می‌کند پس باید به نوراللهی هم کمی استراحت داد ولی در کل پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و در این فصل هم می‌تواند قهرمان شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار