کد خبر: ۱۵۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، علی‌محمد نمازی درباره آخرین فعالیت‌های انتخاباتی حزب کارگزاران اظهار کرد: حزب به صورت جدی در زمینه انتخابات فعال اما منتظر است تغییر قانون انتخابات ریاست جمهوری نهایی شود. زیرا با اصلاح این قانون شرایط نامزدی خیلی تغییر خواهد کرد و هیچ حزبی نمی‌تواند قبل از نهایی شدن قانون و مشخص شدن شرایط نامزدها گزینه معرفی کند. شورای نگهبان هم به این قانون ایراد گرفته و مشخص نیست به این انتخابات می‌رسد یا نه.

وی در ادامه افزود: با این حال گزینه اول حزب کارگزاران برای انتخابات ریاست جمهوری محسن هاشمی است و حزب پایبند به خروجی نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان بوده و از ائتلاف تبعیت می‌کند. البته محمدجواد ظریف هم از نامزدهای احتمالی حزب است.

این فعال سیاسی درباره نظر محسن هاشمی که «هنوز برای حضور در انتخابات قانع نشده و شاید هم اصلا به انتخابات ورود نکنم» تصریح کرد: هاشمی رئیس شورای مرکزی است و در تصمیم‌های کمیته سیاسی بسیار موثر است و قطعا از تصمیم حزب پیروی خواهد کرد.

نمازی درباره حمایت از اسحاق جهانگیری هم گفت: جهانگیری تاکنون به طور جدی از ورود به عرصه انتخابات صحبت نکرده است اما اگر تصمیم به حضور در انتخابات گرفت، موضوع در حزب کارگزاران بررسی می‌شود چون وی عضو حزب کارگزاران است. البته این مطالبی که بیان کردم نظر شخصی است و مواضع رسمی حزب را سخنگو اعلام می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار