کد خبر: ۱۵۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
فرماندار گچساران گفت: سعی کنید با آمار کامل به جلسات بیایید و من به دنبال خروجی هستم محاوره‌ای صحبت نمی‌کنم و من نمی پذیرم مدیری بخواهد محاوره ای صحبت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، اولین نشست کارگروه اشتغال شهرستان گچساران  از زمان انتصاب علیرضا اتابک به عنوان فرماندار گچساران  امروز برگزار شد.

 نشست‌های کارگروه اشتغال گچساران مدتی بود که  در شهرستان سرانجامی نداشت و تنها با ارائه آمار و ارقام و انتقاد از عملکرد بانک‌ها به سرانجام می‌رسید.

امروز اولین نشست کارگروه اشتغال شهرستان به ریاست علیرضا اتابک برگزار شد که این نشست حاشیه‌هایی برداشت.

این نشست به منظور پرداخت تسهیلات بازآفرینی بافت فرسوده دوگنبدان و اشتغال برگزار شد.

 در ابتدای این نشست  علیرضا اتابک اظهار کرد: اگر رئیس بانکی در جلسه نباشد بعد از جلسه اگر نتواند دلیل موجه خود را بگوید نامه به مدیر استانی خواهم زد و دیگر در گچساران رئیس نخواهد بود و تکلیف آن را مشخص خواهم کرد.

وی ادامه داد: اهل رفاقت هستم اما سوءاستفاده را نمی پذیرم و  با کسی تعارف ندارم.

فرماندار گچساران  در خصوص گلایه‌های مدیران  از برخی عملکرد بانک‌ها گفت: ما خواسته اضافه‌ای از بانک ها نداریم و بانک‌ها هم همان مصوبات خودتان را انجام دهند کفایت می‌کند.

 اتابک اذعان کرد: بانک ها در تمام جلسات اقتصادی باید حضور داشته باشند.

فرماندار گچساران خطاب به رئیس اداره کار گچساران گفت: سعی کنید با آمار کامل به جلسات بیایید و من به دنبال خروجی هستم محاوره‌ای صحبت نمی‌کنم و من نمی پذیرم مدیری بخواهد محاوره ای صحبت کند.

اتابک ابراز کرد: اینکه امروز مشکل داریم به این دلیل است که آمار ندارید و  من جلسه بی نتیجه را نمی پذیرم.

در ادامه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: تعدادی طرح های تولیدی در حوزه امام زاده جعفر داریم که بین ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و انتظار می‌رود بانک‌ها برای بهره‌برداری رسیدن این طرح‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

 شریفی اذعان کرد: در زمان آقای تاجگردون قرار شد بانک توسعه تعاون وام‌های پرداختی داشته باشد و مدیران بانک‌ها هم بازدیدی از طرح‌ها داشتند.

 وی ادامه داد: رایزنی‌های صورت گرفت و قرار شد  مبلغ 25میلیارد تومان تسهیلات  پرداخت شود اما به ۱۲ میلیارد و 500 میلیون تومان رسید.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران ابراز کرد: از آن روز جلسات متعددی گرفته شده است و هر روز بانک یک حرفی می‌زند در حالی که سرمایه گذاران به بانک رفته‌اند و تعهد داده اند.
 

 شریفی عنوان کرد: 11 طرح با اعتباری به  مبلغ 12 میلیارد و 500 میلیون تومان به حسابشان رفته است  اما پرداختی بانک تنها یک فقره ۷۰۰ میلیونی بوده است.

در ادامه این نشست نماینده بانک توسعه تعاون اظهار کرد: ما هیچ مشکلی در این خصوص نداریم و آماده پرداخت هستیم.

 در ادامه نشاطی معاون فرماندار در واکنش به سختن نماینده بانک توسعه تعاون گفت: شما در پرونده وام این فرد چیز دیگری پاراف کرده‌اید و افراد هر روز مراجعه می کنند.

نماینده بانک توسعه تعاون گچساران ادامه داد:  باید اعتبار باشد تا پرداخت شود.

 در ادامه فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: متاسفانه بانک توسعه تعاون مشتری خود را می‌ترساند و سرمایه گذار و تولیدکننده را ناامید می‌کند.

اتابک افزود: من نمی پذیرم شما ۱۱ جلسه بی نتیجه  در شهرستان گچساران برگزار شده است.

 انتهای پیام/82031

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار