کد خبر: ۱۵۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛
نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران از کاهش قیمت طلا و سکه در پی افت نرخ ارز خبر داد و گفت: معاملات بازار طلا به حداقل رسیده و تا زمانی که قیمت‌ها به ثبات نرسد حجم داد‌و‌ستد پایین خواهد بود.

اقتصاد آنلاین – فاطمه اکبرخانی؛ محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین از کاهش قیمت طلا و سکه همگام با روند نزولی نرخ ارز خبر داد و اظهار کرد: از ساعات پایانی معاملات روز گذشته بازار ارز تغییر مسیر داده و همزمان با این روند قیمت طلا و سکه هم کاهش یافته است.

به گفته این فعال بازار طلا، طی دو هفته گذشته تقاضا به بازار طلا برگشته بود اما مجددا به دلیل نوسان قیمت‌ها حجم معاملات کاهش یافته و مردم منتظر ثبات بازار هستند.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا با نگاه به روندی که دلار پیش گرفته درباره چشم‌انداز قیمت‌ها در بازار طلا بیان کرد: اگر بازار ارز همین روند نزولی را ادامه دهد مسلما شاهد کاهش قیمت طلا و سکه خواهیم بود چراکه اونس جهانی هم تغییرات چندانی ندارد و نگاه بازار طلا به آینده قیمت دلار است.

قیمت طلا و سکه ۲۷بهمن ماه۹۹

کشتی‌آرای در پایان با تشریح قیمت‌ها گفت: در جریان معاملات ساعت (۱۳:۳۰) بازار تهران، قیمت سکه امامی به ۱۱میلیون و ۷۵۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۳۰۰هزار تومان کاهش یافته و حباب سکه هم ۵۵۰هزار تومان است.

او افزود: نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۶۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۴۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۵۰۰هزار تومان معامله می‌شود؛ همچنین قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار در بازار امروز به چهار میلیون و ۹۵۶هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۱۴۴هزار تومان کاهش یافته است.

برچسب ها: بازار طلا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار