کد خبر: ۱۵۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹
پیام‌های رسیده در تاریخ یکم اسفندماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

مدرک تحصیلی
با سلام احترام، لطفا درمورد مدرک تحصیلی قشر فرهنگی رسیدگی وپیگیری شود و در مورد مدرک دوم وارتقا آن ترتیبی اتخاذ شود که به افرادی که در دوره ضمن خدمت در دانشگاه فرهنگیان تحصیل نموده ومدرک فوق دیپلم گرفته یک ارتقا تحصیلی داده شود.


شهریه دانشجوی
سلام بنده دارای یک فرزنددختر که مبتلا به بیماری صعب العلاج وتحت حمایت بهزیستی که تا سال گذشته شهریه‌ی دانشجویی توسط دولت پرداخت میشد، ولی متاسفانه چندی است که دیگر پرداخت نمی‌شود بامراجعه به ادارات مربوطه کسی پاسخگوی این مساله نیست خواهش می‌کنم صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.


واریز نشدن حقوق بازنشستگان لشکری
سلام امروز یکم اسفند است وهنوز حقوقی برای من واریز نشده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


آزمون وکالت اسفند ماه ۹۹
باتوجو به زمان برگزاری ازمون وکالت در اسفند از شما عزیزان می‌خواهیم پیگیر تعویق این آزمون به بهار ۱۴۰۰ به دلیل شیوع کرونای انگلیسی و خطر ابتلای جوانان به این ویروس خطرناک باشید با تشکر


پیگیری حجم اینترنت داخلی و خارجی
با سلام و خسته نباشید لطف در مورد حجم‌های اینترنت که موقع خرید استفاده خارجی نصف داخلی است را با قیمت خارج حساب می‌کنند و اینترنت را می‌ممکند مانند تلوبیون دیجی کالا و اسنپ و ... خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


ساینا اس
باسلام خسته نباشید من یه درخواستی داشتم که چرا قیمت ساینا اس شده ۱۳۰ میلیون آیا چه فرق شاخصی نسبت به ساینا معمولی پیداکرده که قیمتش این همه اختلاف داره فقط یه اس به آخر اسمش اضافه کردن قیمتش رو ۳۵ میلیون زیاد کردن ممنون میشم پیگیری کنید.


تعویق آزمون وکالت از ۲۲ اسفند به بهار ۱۴۰۰

خواهش می‌کنیم پیگیر تعویق آزمون وکالت دادگستری به بهار ۱۴۰۰ باشید این روز‌ها که ویروس انگلیسی بیشتر جوانان را می‌کشد برگزاری ازمون اصلا منطقی نیست و می‌توان این آزمون را در زمان مناسب و واکسیناسیون عموم شروع کرد خواهش می‌کنیم صدای ما را به مسئولان برسانید کسی نیست که صدای ما را بشنود.


کوییک اس و قیمت نجومی قراداد یک طرفه سایپا
با سلام عرض ادب متاسفانه خودرو کوییک اس و ارد بازار نشده پیش فروش و قیمت گذاری ۱۴۳ میلیونی از جانب سایپا شده در صورتی که به تعهد قبلی انجام نداده و قرارداد بدون سود برای مشتری می‌باشد؛ و حتی سود تاخیر یا مشارکت ندارد. تنها خودروی که با بازار قیمتش فرق چندانی نمی‌کند خودروی کوییک است. قیمت خودرو از پژو پارس بالاتر قیمت گذاری شده و جای تامل دارد.. با تشکر رایمون میناسیان تهران ایران.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار