کد خبر: ۱۵۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
این روزها نام میثم شکری ساز را زیاد می شنوید؛ کارآفرینی نمونه که با دست های خالی وارد حوزه مدیریت و کسب و کار شد و در مدتی کوتاه توانست نامش را در کنار نام دیگر کارآفرینان برتر کشور قرار دهد.

میثم شکری ساز کیست و برای موفقیت چه مسیری را پیموده است؟

این روزها نام میثم شکری ساز را زیاد می شنوید؛ کارآفرینی نمونه که با دست های خالی وارد حوزه مدیریت و کسب و کار شد و در مدتی کوتاه توانست نامش را در کنار نام دیگر کارآفرینان برتر کشور قرار دهد.

میثم شکری ساز در سال 1366 متولد شد. او در اوج جوانی تنها با یک فکر و ایده ای نو قدم در حوزه آموزش و مدیریت کشور گذاشت و توانست پس از عبور از موانع و سختی های بسیار به یکی از مدیران و کارآفرینان و موفق کشور تبدیل شود. وی بستری را فراهم کرده که در آن صدها نیروی کار جوان، فعال و متخصص در زیر چتر حمایتی او مشغول به کار و کسب درآمد هستند. قطعا این را می توان یکی از بزرگ ترین موفقیت های میثم شکری ساز دانست، چرا که توانسته در این اوضاع متغییر و نابسمان اقتصادی به صدها نیروی کار متخصص در کسب درآمد کمک کرده و شرایطی را برای شان به وجود آورد که روز به روز پله های پیشرفت و ترقی را بالا روند.

در این روزها که بیماری مهلک کرونا بسیاری از کسب و کارها را با تعطیلی و شکست روبرو کرده، او نه تنها هیچ یک از کارمندانش را تعدیل نکرده است، بلکه سعی کرده با ارائه تسهیلات، امکانات رفاهی، آموزش و اشتغال بیشتر، اجازه ندهد آب در دل آن ها تکان بخورد.

میثم شکری ساز با دریافت مدرک دکتری کارآفرینی و البته MBA نه تنها به عنوان کارآفرین برتر در سطح کشور شناخته شده است، بلکه صاحبان کسب و کارهای مختلف به دنبال کسب مشاوره و راهنمایی های حرفه ای و دقیق ایشان در حوزه بازاریابی و فروش نیز می باشند. همچنین وی به عنوان یکی از سخنرانان انگیزشی کشور در تلاش است که با ایجاد امید و انگیزه در بین مدیران و کارآفرینانی که به تازگی قدم در این راه گذاشتند و جویای نام هستند، کمک کرده تا به آسانی به اهداف شان دست یابند.

همین موفقیت های کوچک و بزرگ کافیست که نام میثم شکری ساز خبر ساز شود و حتی عده ای که تا چندی قبل این سوال در ذهن شان بود که "میثم شکری ساز کیست؟ یا "چطور به چنین جایگاهی رسید؟" با وی آشنا شده و از او به عنوان یک مدیر جوان موفق و پرتلاش نام می برند.

میثم شکری ساز کیست و برای موفقیت چه مسیری را پیموده است؟

با کوهی از موفقیت های دکتر میثم شکری ساز آشنا شوید

میثم شکری ساز فارغ التحصیل دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی و کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان و امیر کبیر تهران و کارشناسی مهندسی صنایع می باشد. ایشان توانسته با افزایش دانش و مهارت هایش در این حوزه ها به عنوان یک مشاورو سخنران انگیزشی به جایگاه بسیار خوبی برسد. دکتر شکری ساز تاکنون موفق به ترجمه ده ها کتاب و دریافت لوح سپاس از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و اتحادیه های مختلف شده است. وی در سمینار های ملی و بین المللی زیادی حضور داشته و توانسته خدمات ارزنده ای به این مملکت ارائه کند.

دکتر میثم شکری ساز کار خود را با تاسیس مرکز آموزش مجازی پارس آغاز کرد و پس از تلاش های شبانه روزی موفق به راه اندازی هولدینگ بزرگ پارس پندار نهاد شد. ایشان به عنوان مدیر و مرد شماره یک هولدینگ پارس پندار نهاد به دلیل داشتن علاقه ی خاص به بازاریابی و فروش، توانسته در این زمینه به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کند. از جمله موفقیت های ایشان همچنین می توان به پروژه های موفق در حوزه مذاکرات و ارتباطات نیز اشاره کرد.

اما موفقیت های میثم شکری ساز در همین جا خاتمه نمی یابد. توانایی و مهارت تدریس و آموزش در ایشان نیز به یکی از نقاط قوت تبدیل شده و به همین دلیل افراد زیادی علاقه مند به حضور در سمینار ها و دوره های انگیزشی، مدیریتی و بازاریابی شان می باشند. ایشان در جهاد دانشگاهی، خانه صنعت و معدن ایران، دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان سابقه تدریس و آموزش دارد.  از دیگر موفقیت ها و دستاورد های مهم دکتر شکری ساز می توان به انجام تحقیقات زیاد بر روی یادگیری الکترونیک یا eLearning  اشاره کرد.

ایشان با این ایده ناب و اجرای آن لطف بزرگی به جامعه آموزشی کشور کرده است. اما در کنار تمامی این موفقیت ها آن چه باعث شده است وی با انرژی و توان بیشتر به مسیر خود ادامه دهد، اعتقاد بر این باور است که تنها عامل شکست رقبا کار و تلاش بیشتر و خودباوری است.

اگر کمی بیشتر بنگرید متوجه خواهید شد که تلاش ها و پشتکار میثم شکری ساز سبب شده که ما به عنوان افرادی که در این جامعه زندگی می کنیم در زمینه آموزش پیشرفت های بیشتری داشته و راحت تر به هدفی که در سر داریم برسیم. همت ایشان راهی هموار برای ما فراهم کرده که بدون سختی و مشکل حتی در خانه و در میان بهبوهه مشاغل روزانه به کسب علم و تحصیل بپردازیم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار