کد خبر: ۱۵۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
یک مقام مسئول گفت: برخلاف تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و ویروس کرونا که فضای کسب و کار‌ها را مختل کرده، شاهد موفقیت‌های پی در پی بودیم.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین مهری مدیر عامل بانک صنعت و معدن اظهار کرد: باعث افتخار است که در سال‌های اخیر اقداماتی جهت ارتقای صنایع کشور صورت گرفت. برخلاف تحریم‌های ظالمانه اقتصادی که به صورت مستقیم بخش تولید و شبکه بانکی کشور را درگیر کرده بود و ویروس کرونا که بر فضای کسب و کار‌ها را مختل کرده بود، در سایه حمایت همه جانبه دولت، شاهد موفقیت‌های پی در پی بودیم.

بیشتر بخوانید


او ادامه داد: اعتبارسنجی اصالت نشانی مشتریان که برای جلوگیری از مشکلات و سوءاستفاده‌های پیش بینی شده یکی از خدمات در بخش IT است که با استفاده از آن اطلاعات محل سکونت، محل کار و فعالیت‌های بانکی مشتریان، قبل از پرداخت تسهیلات بررسی و اعتبارسنجی می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: بانک صنعت و معدن در ایجاد فضا‌ها و زیرساخت‌های مورد نیاز به نحوی عمل می‌کند که مشتریان همیشه پیشرو باشند. در حال حاضر با افتتاح ساختمان‌های جدید سرپرستی استان‌های خراسان جنوبی و کرمان به این امر تحقق بخشیده و قصد دارد جایگاه خود به عنوان یک بانک توسعه‌ای و تخصصی را ارتقا ببخشد.

مدیر عامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: شرکت صنایع شیمیایی ایران، تاسیسات بوشهر (شامل اسکله و مخازن نگهداری مواد شیمیایی و پتروشیمیایی) با هدف مدیریت دقیق هزینه ها، سرعت بخشیدن و تسهیل اقدامات صادراتی محصولات خود در سال ۱۳۸۱ خریداری کرد.

او گفت: در اواخر سال ۹۷ تیم مدیریتی جدید وارد کار شدند و به بازسازی پروژه پرداختند.

سپس بعد از طی کردن مراحل لازم، برآورد هزینه‌های بازسازی و پیگیری‌های مداوم برای گرفتن مجوز‌های مربوطه، در اوایل سال ۱۳۹۸ با مساعدت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، اقدامات ساخت اسکله جدید آغاز شد. همچنین قرارشد اسکله قدیمی از دریا خارج شود و این پروژه شش ماهه به موفقیت کامل رسید.

مهری بیان کرد: ساخت، نصب و راه اندازی اسکله جدید طبق فناوری‌های نوین و طراحی جدید و مدرن شکل گرفته که اجرای کامل آن، از آغاز تا مرحله بهره برداری کمتر از ۲ سال طول کشید.

مدیر عامل بانک صنعت و معدن در پایان اظهار کرد: سال گذشته تجهیزات مرتبط با اقدام پزشکی تامین اعتبار شد. همچنین بانکداری دیجیتال یکی از برنامه‌های مهم در بانک صنعت و معدن است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار