کد خبر: ۱۵۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

سلامت نیوز: سرپرست اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: مراجعه کنندگان با ارائه کارت ملی، جلد دفترچه و افراد زیر ۱۸ سال با ارائه شناسنامه می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را در مراکز درمانی دریافت کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از کارگر آنلاین، داریوش پناهی زاده با بیان اینکه این اقدام ضمن کاهش تردد بیمه شدگان بین شعب تامین اجتماعی و مراکز درمانی برای استعلام و دریافت استحقاق درمان، منجر به کاهش حدود ۳ میلیون مراجعه در سال برای دریافت دفترچه کاغذی تامین اجتماعی در استان تهران می‌شود، گفت: مراجعه کنندگان با ارائه کارت ملی، جلد دفترچه و افراد زیر ۱۸ سال با ارائه شناسنامه می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را در مراکز درمانی دریافت کنند.

پناهی زاده افزود: اطلاع‌رسانی به طرق مختلف از جمله صداو سیما، تماس تلفنی، پیامک و فضای مجازی انجام شده و این دستورالعمل به تمامی مراکز درمانی ابلاغ شده و از ابتدای اسفند دیگر الزامی به ارائه دفترچه درمانی نیست.

وی اظهار داشت: تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران برای تسهیل دریافت خدمات درمانی می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی نسبت به ایجاد حساب کاربری و تکمیل مشخصات هویتی خود اقدام کنند.

دکتر پناهی زاده خاطرنشان کرد: تمام بیمه شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی قبل از مراجعه به مراکز درمانی می‌توانند نسبت به استعلام استحقاق درمان خود با استفاده از روش‌های مختلفی از جمله مراجعه به سایت medical.tamin.ir، شماره گیری کد دستوری #۱۶۶۶* یا ۱#*۱۴۲۰*۴* از پوشش بیمه درمان خود اطمینان حاصل کنند.

برچسب ها: بیمه ، تامین اجتماعی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار