کد خبر: ۱۵۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری که با یک دستگاه آمبولانس ۳۰ میلیارد ریال از مغازه داران اراکی کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری که با یک دستگاه آمبولانس ۳۰ میلیارد ریال از مغازه داران اراکی کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد

دستگیری اعضای باند کلاهبردار با یک دستگاه آمبولانس

سردار مفخمی شهرستانی گفت: در روز‌های اخیر با اعلام چندین مورد گزارش کلاهبرداری از مغازه داران در شهرستان اراک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از مالباختگان مشخص شد که در روز‌های اخیر افرادی با یکدستگاه آمبولانس و یا یک دستگاه خودروی BMW به واحد صنفی آنان مراجعه کرده و خود را مسئول خرید بیمارستان یا یکی از واحد‌های صنعتی معتبر استان معرفی کرده و در قبال خرید کالا به فروشندگان چک و سفته ارائه داده اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود : بعد از مدتی که مغازه داران برای نقد کردن سند‌های مالی خود اقدام می‌کنند، متوجه بی محل بودن چک ها، مسروقه بودن و یا جعلی بودن آن می‌شوند.

وی گفت: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس اعضای یک باند کلاهبرداری که دو نفر از آنان از متهمان سابقه دارای و تحت تعقیب پلیس به علت ارتکاب جرایم متعدد بودند، شناسایی شدند و عملیات دستگیری آنان با هماهنگی مرجع قضایی آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: سرانجام در عملیات‌هایی جداگانه، دو نفر از اعضای اصلی این باند کلاهبرداری شناسایی و دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان دلالت شدند.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به برنامه ریزی عملیاتی پلیس در دستگیری متهم دیگر این پرونده اضافه کرد: تاکنون ۷ نفر از شهروندان اراکی که از آنان بیش از ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری شده است، شناسایی شده‌اند و با توجه به احتمال کلاهبرداری‌های دیگر اعضای این باند از مغازه داران در سطح کشور، تحقیقات تکمیلی از آنان در حال پیگیری است.

وی گفت: شهروندانی که به این روش از آنان کلاهبرداری شده است می‌توانند برای پیگیری به پلیس آگاهی استان مرکزی مراجعه کنند و یا شماره تلفن ۰۸۶۲۱۸۲۶۰۶۱ تماس داشته باشند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار