کد خبر: ۱۵۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
ایرنا نوشت: میخاییل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین با تاکید بر موضع مسکو در برنامه هسته ای ایران تصریح کرد: رویکرد فشار حداکثری آمریکا علیه ایران موفق نبود.

اولیانوف روز سه شنبه در توئیتی در پاسخ به توئیت ریچارد گلدبرگ مشاور ارشد در بنیاد آمریکایی و ضد ایرانی دفاع از دمکراسی‌ها  که روسیه را متهم به گل آلود کردن آب پیرامون ایران و برجام متهم کرد، نوشت:تلاش های تبلیغاتی باید با خلاقیت بیشتر و با استناد به واقعیت ها باشد تا موفق باشند.

وی افزود: آیا فردی پیدا می شود که بطور جدی معتقد باشد که رویکرد فشار حداکثر آمریکا در مورد ایران موفق بوده است؟

 پیش از این گلدبرگ طی توئیتی مدعی شده بود که روسیه همواره برای کمک به ایران در گل آلودن کردن آب آماده است.

وی افزود: ما تلاش های روسیه برای انتشار اطلاعات نادرست درباره سوریه را نمی پذیریم. بنظر من در واشنگتن افراد بسیار زیادی هستند که اطلاعات نادرست منتشر شده از سوی روسیه درباره ایران را قبول می کنند. 

گلدبرگ مدعی شد : این وضعیت هیچ وجه مشترکی با سیاست فشار حداکثری (واشنگتن در مورد تهران) ندارد موضوع این است که ایران مواردی را پنهان می کند. 

مشاور ارشد در بنیاد آمریکایی و ضد ایرانی دفاع از دمکراسی‌ها در توئیت جدیدی نوشت:  با توجه به اینکه ایران اعلام می کند که دسترسی بیشتر آژانس بین المللی انرژی اتمی به مراکز این کشور مطابق پروتکل الحاقی را متوقف می کند این نکته را یادآوری می کنیم که تهران سال گذشته تعهدات خود در پروتکل الحاقی را در مخالفت با بازرسی از مراکز هسته ای اعلام نشده خود نقض کرد.

311312

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار