کد خبر: ۱۵۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
شاخص بورس اگرچه با روند نزولی به کار روزانه خود پایان داد، ولی حجم معاملات نسبت به چند روز گذشته افزایش داشت به طوری که سرمایه‌گذاران بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ میلیاردتومان سهام معامله کردند
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: بازار بورس در ساعات ابتدایی با صف‌های فروش سنگین مواجه شد به طوری که شاخص بورس تا یک میلیون و ۲۰۸ هزار واحد نیز سقوط کرد، اما با نزدیک شدن به ساعات پایانی کار بازار برخی از سرمایه‌گذاران قیمت‌ها را مناسب دیدند و مقداری از اصلاح قیمتی جبران شد.

شاخص بورس اگرچه با روند نزولی به کار روزانه خود پایان داد، ولی حجم معاملات نسبت به چند روز گذشته افزایش داشت به طوری که سرمایه‌گذاران بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ میلیاردتومان سهام معامله کردند. نماد ملی مس بیشترین تاثیر مثبت را برا شاخص بورس داشت. نماد‌های سایپا و وپارس و وتجارت بالاترین حجم معاملاتی را به خود اختصاص دادند. نماد‌های پرتراکنش بازار فملی، شستا، فولاد، شتران، خساپا، شبندر بود.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۲ هزار و ۷۱۹ واحد کاهش به یک میلیون و ۲۱۱ هزار واحد و ارزش روز بازار به ۴۸۱۷ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۷۰۹ واحد کاهش به ۳۱۶ هزار و ۱۶۴ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۹۹۷ واحد افت به ۴۳۵ هزار و ۹۶ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۶۵۱ واحد کاهش به ۲۸۴ هزار و ۳۰۰ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۱۷۱۳ واحد کاهش به یک میلیون و ۷۴۸ هزار واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۴۱۴ واحد افت به ۸۸۹ هزار و ۷۴۷ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۰۹۹۸ واحد افت به رقم ۲ میلیون و ۴۴۰ هزار واحد رسید.

نماد فارس، شستا، خودرو، رمپنا، وبملت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد فملی و فولاد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۲۹.۴۹ واحد کاهش به رقم ۱۷ هزار و ۲۲۳ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۲۹۱ هزار و ۱۰۵ برگ سهم در قالب یک میلیارد و ۲۴۲ میلیون به ارزش ۴ هزار و ۶۵۸ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار