کد خبر: ۱۵۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
 واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا، بحث‌های فراوانی را درباره این بازیگر به وجود آورده است و حالا اظهارنظر بنیامین بهادری ماجرا را بار دیگر داغ کرده است

 واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا، بحث‌های فراوانی را درباره این بازیگر به وجود آورده است و حالا اظهارنظر بنیامین بهادری ماجرا را بار دیگر داغ کرده است

بنیامین بهادری: با کلی گنگستربازی و نامه گرفتن از پزشکان، واکسن می‌زند!

 روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه ویدیویی با شرح واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد. در این ویدیو که جزییات چندانی ندارد، شهاب حسینی در حال آماده شدن برای تزریق چیزی دیده می‌شود؛ اگرچه نشانه واضحی وجود ندارد که نشان دهد آنچه قرار است شهاب حسینی تزریق کند، واکسن کرونا است و لحظه تزریق واکسن نیز در ویدیو دیده نمی‌شود.

در کنار این ویدیو، دو عکس نیز همزمان از وی منتشر شد که نشان می‌داد این بازیگر سینما، ماسکی با طرح برگ گیاه شاه‌دانه به صورت دارد. برگ گیاه شاه‌دانه به عنوان نماد ماده مخدر «ماری جوانا» شناخته می‌شود.

بیشتر بدانید : حاشیه های شهاب حسینی از طلاق تا واکسن زدن در آمریکا! + عکس

واکنش‌ های فراوان به واکسن زدن شهاب حسینی

ویدیو و عکس شهاب حسینی از لحظه انتشار در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازتاب وسیعی یافت و واکنش‌های فراوانی را نیز برانگیخت. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از اقدام این ستاره سینما برای شرکت در فرآیند واکسیناسیون انتقاد کردند و آن را نشانه‌ای از کسب درآمد این بازیگر در ایران و استفاده از مواهب زندگی در آمریکا دانستند.

به نظر می‌رسد همزمانی انتشار این ویدیو با نمایش قسمت تازه‌ای از تاک‌شوی «همرفیق» و پخش تیزرهای تلویزیونی اکران فیلم سینمایی «آن شب»، در انتقادات بی‌تاثیر نبوده است زیرا منتقدان به این موضوع اشاره می کردند که این بازیگر سینما از ایران پول درمی آورد و در خارج زندگی مرفه دارد و شهروند آمریکا شده و آنجا واکسنش را می زند در حالیکه مردم ایران دسترسی به امکانات آن واکسن را ندارند و در حال مردن از این بیماری هستند.

شهاب حسینی توضیح داد

حجم واکنش‌ها به اندازه‌ای بود که شهاب حسینی را وادار کرد تا در دو مرحله توضیحاتی درباره این ماجرا منتشر کند. نخست شنبه ۲ اسفند ماه در پستی اینستاگرامی، بدون هیچ توضیح اضافه، این بیت را منتشر کرد: دلا خو کن به تنهایی که از تن‌ها بلا خیزد، سعادت آن کسی یابد که از تن‌ها بپرهیزد

بیشتر بدانید : اولین واکنش شهاب حسینی به انتشار ویدئوی واکسن زدنش + عکس

با ادامه واکنش‌ها، یکشنبه ۳ اسفند ماه وی در متنی که در ایسنا منتشر شد، در این باره گفت: هیچ نیت قبلی و برنامه‌ریزی مشخصی برای زدن واکسن نبود و نداشتم. به اصرار یکی از دوستان که برای آغاز یک کار سینمایی همراهی‌ام می‌کرد، در صف واکسن مازاد ایستادیم تا شانس خود را امتحان کنیم.

وی توضیح داد: در آمریکا برای مراکز سالمندان و سایر مراکز در اولویت، همیشه چیزی حدود ۲۰ درصد واکسن اضافه در نظر گرفته می‌شود تا در صورت شکستگی یا اتفاقات غیرمترقبه، مشکلی برای جامعه هدف به وجود نیاید. پس از اتمام کار، مازاد را بین مردم عادی توزیع و تزریق می‌کنند.

بیشتر بدانید : ادعای شهاب حسینی درباره ماسک جنجالی و واکسن زدن در آمریکا + عکس

با این حال توضیحات شهاب حسینی، مورد قبول برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی واقع نشد و عده‌ای وقوع این اتفاق را بعید دانستند. اصطلاح واکسن مازاد که وی به کار برد خشم کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت و همچنین دستمایه طنز هم شد.

روایت عجیب بنیامین بهادری

روز دوشنبه ۴ اسفند ماه نیز بنیامین بهادری خواننده پاپ در گفتگو با رادیو تهران از ماجرای عجیبی پرده برداشت. وی در این باره گفت:

یک هنرمند درجه‌یک که اسمش را نمی‌برم، از لس‌آنجلس به من زنگ زد و گفت که دارد با کلی گنگستربازی و نامه گرفتن از پزشکان، واکسن می‌زند.


در فضای مجازی برخی کاربران، این روایت را که بدون ذکر نام مطرح شده، به شهاب حسینی مرتبط دانسته‌اند. با این حال ارتباط این دو اتفاق با یکدیگر محل سوال است؛ چراکه شرایط حرفه‌ای این دو چهره مطرح، با یکدیگر تفاوت آشکاری دارد. از سویی در کارنامه شهاب حسینی و بنیامین بهادری، همکاری با یکدیگر دیده نمی‌شود و از سوی دیگر یکی به عنوان بازیگر و دیگری به عنوان خواننده شناخته می‌شود. 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabargozarisaba.com


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار