کد خبر: ۱۵۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
نایب رئیس امور بانوان فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: باید به دور از جنسیت گرایی باشیم تا بتوانیم نسبت به اهداف و برنامه‌های مورد نظر در بخش بانوان حرکت رو به جلو داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شادی قیاسی در گفت‌‌وگو با سایت فدراسیون نجات غریق و غواصی با تاکید بر اینکه با نگاه واقع بینانه، برنامه‌ها و فعالیت‌های بخش بانوان را دنبال خواهد کرد تا جایگاه بانوان در این فدراسیون تقویت شود، در مورد مهمترین اهداف موردنظر در این بخش توضیح داد. 

نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان اینکه بانوان جمعیت قابل توجهی از مدرسان، منجیان و داوران آموزش دیده را به خود اختصاص می‌دهند، اظهار داشت: با داشتن چنین سرمایه‌ای که از نیازهای ابتدایی برای پیگیری برنامه‌ها و اهداف است، کارهای بزرگی را در نظر گرفته‌ایم با این توضیح که برای انجام این کارها و در آغاز راه باید قدم‌های کوچکی برداشته شود. 

شادی قیاسی تصریح کرد: نجات غریق و غواصی یک فدراسیون و رشته المپیکی نیست که در آن دستیابی به مدال و کاپ هدف باشد، ما در یک فدراسیون نظارتی فعال هستیم و یکی از اولویت‌های مهم‌ ما هم تربیت نجات غریق، نجات جان افراد و نظارت بر اماکن است. در همه این بخش‌ها بانوان و توجه به ظرفیت‌های این بخش مورد تاکید است. 

قیاسی که در تاریخ نجات غریق و غواصی ایران به عنوان اولین بانو، ریاست یک هیئت استانی (کرمانشاه) را بر عهده گرفت، ادامه داد: حمایت کامل از بانوان منجی در تمام بخش‌های نجات غریق، آموزش، غواصی، آب درمانی ... مورد تاکید است. باید برابری جنسی در فدراسیون حاکم باشد تا بتوانیم حرکت رو به جلویی داشته باشیم. خوشبختانه با تیم مدیریتی کار می‌کنیم که از این نگاه حمایت کامل دارند. 

نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در امور بانوان همچنین بر نظم کاری و دوری از هرگونه غرض ورزی در حیطه کاری خود تاکید کرد و گفت: امروز کمبودها و ضعف‌هایی را در این رشته شاهد هستیم که البته آن را به حساب کم کاری در گذشته نمی‌گذاریم. معتقدیم افرادی که پیش‌تر، مدیریت این رشته در حوزه‌های مختلف را بر عهده داشتند، تلاش لازم را داشته‌اند اما با نگاه متفاوت و خاص خود. حرکت‌های جدید در مجموعه فدراسیون باید به گونه‌ای باشد که آنچه از نگاه ما کمبود و ضعف به حساب می‌آید، برطرف شود. قاعدتا بعد از اعمال هر تغییری مقاومت‌هایی ایجاد می‌شود اما با برنامه ریزی، اهداف خود را به طور جدی پیگیری می‌کنیم.

وی بر لزوم ارتباط مستمر با هیئت‌های استانی برای رسیدگی به فعالیت بخش بانوان تاکید کرد و گفت: برای پشت میز نشینی به فدراسیون نیامده‌ام. هر کاری لازم باشد حتی خارج از حیطه اختیاراتی که به عنوان نایب رئیس بانوان دارم، انجام می‌دهم. ممکن است در استان‌ها خواسته‌هایی مد نظر باشد که نتوانند خود پیگیر آن از ریاست هیئت شوند. به همین دلیل ارتباط با هیئت‌ها و پیگیری وضعیت آنها از مهمترین برنامه‌هایم است. 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار