کد خبر: ۱۵۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
این روزها سعید معروف خیلی در چشم است.گاهی خبرهای شنیده می شود و ذهن آدم را به سمتی می برد که پیش خودش می گوید"شاید عمدی است،شاید از روی قصد می خواهند معروف را خراب کنند

این روزها سعید معروف خیلی در چشم است.گاهی خبرهای شنیده می شود و ذهن آدم را به سمتی می برد که پیش خودش می گوید"شاید عمدی است،شاید از روی قصد می خواهند معروف را خراب کنند

حاشیه سازی برای سعید معروف

کرونا آمده،هست و خواهد بود.در این بین این ویروس بیشتر از همه یقه کاپیتان والیبال را گرفته است،نه اینکه خدای ناکرده او به این ویروس مبتلا شده باشد بلکه کرونا طور دیگری به معروف ضربه زده است.پاسور ایران که با تیم "بایک موتورز" چین قرارداد بسته است به دلیل تعویق بازی های لیگ چین هنوز هیچ مسابقه ای را انجام نداده است.همین یک اتفاق باعث شده تا منتقدین و حاشیه سازان در بوق و کرنا کنند و برای معروف حاشیه بسازند.در خیلی از کانال های والیبالی در فضای مجازی بحث بر سر این است که آیا در فاصله 5 ماه مانده به المپیک آلکنو سرمربی جدید ایران یک کاپیتان ناآماده را می خواهد؟!

آنها حتی جواد کریمی دیگر ستاره تیم ملی والیبال را به جای سعید معرفی کرده اند و از این نوشته اند که معروف در توکیو حضور نخواهد داشت.این اتفاق در حالی افتاده است که اولا 5 ما به المپیک باقی مانده و به این شکل نیست که سعید با استفاده از تعویق لیگ فقط خورده و خوابیده باشد! دوم اینکه خیلی از بازیکنان در سراسر دنیا وضعیتی مشابه دارند و با توجه به مشکل پیش آمده در شرایط مسابقه قرار ندارند.

درست است که معروف سن و سالش بالا رفته اما اگر سایت های خارجی را مرور کنید به ای نتیجه می رسید که خیلی از مربیان سرشناس از مغز متفکر ایران چه تعریف و تمجید هایی می کنند و خیلی های شان هنوز هم حسرت داشتن چنین بازیکنی در تیم شان را می خورند.

از همان روزی که آلکنو سرمربی ایران شده خیلی ها تلاش کرده اند تا نشان بدهند که سعید و آلکنو رابطه خوبی با یکدیگر ندارند.شاید اختلاف نظری آن هم زمانی که معروف در روسیه بازی می کرد وجود داشته باشد اما هم خود آلکنو و هم خود معروف در مصاحبه های مختلف وجود هرگونه اختلاف را تکذیب کرده اند.
آلکنو هنوز به ایران نیامده اما مدت هاست که بازیکنان ملی پوش ایران در قهرمانی جهان 2014 ،لیگ ملتها و قهرمانی جهان 2018 را آنالیز کرده و ضعف و قوت های آنها را ریز به ریز می داند.او از همان روزهای نخست پیگیر همه ملی پوشان بود و هنوز هم مسابقات آنها را زیر نظر داد.


امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی که به قول خودش دیگر از این همه شایعات خسته شده است آب پاکی را روی دست همه منتقدان می ریزد و می گوید:«کدام کنار گذاشتن؟چرا خیلی ها دوست دارند حاشیه ایجاد کنند؟سعید مغز متفکر تیم است و آلکنو همیشه پیگیر او بوده است.تاکید آلکنو این است که بازیکنان برای آماده شدن باید بیشتر بازی کنند.آلکنو و سعید ارتباط خوبی با هم دارند و شایعاتی که می سازند نمی تواند برای سعید و آلکنو حاشیه ساز باشد.»

خوش خبر با بیان اینکه تغییر دادن پاسور اصلی در یک تیم کار راحتی نیست و به همین زودی ها اتفاق نمی افتد حرف هایش را این طور ادامه می دهد:«پاسور یک تیم در والیبال مغز آن تیم است.سیستم با او هماهنگ می شود و یک تغییر کوچک در هر تیمی باعث افت کل مجموعه می شود.به همین راحتی ها نیست که بگوییم خب سعید را کنار می گذاریم و تمام.بازیکن جانشین باید کنار بازیکن اصلی باشد و تمرین کند.یک سرمربی برای تغییر سیستم و پاسور تیم باید زمان کافی داشته باشد و در این وضعیت این اتفاق اصلا نه منطقی است و نه عقلانی . حتی در رفتار و صحبت های آلکنو هم چنین چیزی دیده نمی شود. حتی من هم که مرتب با "توتولو" دستیار ایتالیایی آلکنو در تماس هستم هم چیزی از او در این باره نشنیده ام.»


خوش خبر در پایان درباره دغدغه های سرمربی روسی تیم ملی می گوید:«آخرین صحبت آلکنو درباره موضع فدراسیون درقبال لیگ ملتها بود. مربیان تیم ها با هم در ارتباط هستند و او می گفت مربیان نگران هستند ،اگر قرار باشد لیگ ملتها متمرکز باشد و طبق فرمول قبلی که تیم ها در یک هتل به صورت قرنطینه ای رقابت کنند، کار برای بازیکنان سخت ، فرسایشی می شود و احتمال مصدومیت را زیاد می کند.البته من به او گفتم فدراسیون هم رای به بازیهای متمرکز داده اما به طور حتمfivb  با این مسائل توجه دارد. بنابراین  فعلا باید صبر کنیم تا چند روز آینده که  ببینیم چه تصمیمی برای این رقابتها می گیرد.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار