کد خبر: ۱۵۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
رئیس هیات ورزش‌های همگانی قاینات از سکونشینی «لیگ‌تندرستی ایرانیان» خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: همچنین در پویش‌های میز کار و میز ورزش نیز حائز رتبه نخست شده‌ایم.

حجت‌الاسلام محمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی، آمادگی جسمانی و جلوگیری از کم‌تحرکی اقشار جامعه «لیگ‌ تندرستی ایرانیان» از چهارم بهمن‌ماه در اقصی‌نقاط کشور آغاز و تا پانزدهم اسفند ماه جاری ادامه دارد.

وی افزود: در این رویداد ورزش ملی و همگانی تمامی شهروندان بالای ۱۰ سال می‌توانند از شنبه تا پنجشنبه هرهفته به سایت: www.irantandorosti.org مراجعه و با بهره‌گیری از برنامه‌های بازگذاری شده، به مدت ۳۰ ثانیه از تمرینات خود فیلم‌گرفته و با ذکر مشخصات ارسال نمایند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی قاینات با اشاره به شروع همزمان «لیگ تندرستی ایرانیان» در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در ابتکاری نوآورانه و تاثیرگذار با انتخاب رابط و نماینده ورزشی در تمامی مساجد و روستاهای اقماری شهرستان نسبت به معرفی و تشویق افراد برای شرکت در این ماراتن ملی اقدام گردید.

طاهری یادآور شد: در پی بسیج‌ امکانات، همت مسؤولان کمیته‌های هیات ورزش‌های همگانی قاینات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همکاران خوشبختانه تعداد شرکت‌کنندگان در لیگ‌تندرستی به‌طور چشم‌گیری افزایش یافت.

وی خاطرنشان‌کرد: تا پایان هفته چهارم «لیگ تندرستی ایرانیان» شهرستان قاینات با ارسال دو هزار و ۲۵۲ ویدئو در جایگاه نخست خراسان‌جنوبی و ۱۳ کشوری قرار دارد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی قاینات گفت: کسب رتبه‌های نخست پویش میزکار- میز ورزش و سلامت خانواده با ورزش در فضای مجازی خراسان‌جنوبی از دیگر افتخارات این هیات در سال جاری می‌باشد.

طاهری با تاکید بر فرهنگ‌سازی و ارتقای سلامت جامعه هدف عنوان داشت: در این راستا می‌توان از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، نهادهای مردمی و خیران ورزش‌یار استفاده بهینه و توسعه‌ای نمود.

 

وی افزود: به منظور توسعه فعالیت‌های ورزشی و شناسایی استعدادهای‌بالقوه نیروی انسانی در مناطق کم‌برخوردار روستایی و عشایری شهرستان قاینات از مساعدت‌های خیران‌ورزشی بهره‌ جسته‌ایم که می‌تواند الگویی برای سایر شهرستان‌ها مطرح باشد.


انتهای‌پیام/69014/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار