کد خبر: ۱۵۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
فرماندار گچساران گفت: استاندار و معاونین نگاه ویژه ای به این مهم دارند و تاکید بر آن دارند که این پروژه هر چه زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

  به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علیرضا اتابک در نشست بررسی مشکلات بیمارستان 140 تخت‌خوابی نرگسی گچساران اظهار کرد: با توجه به حساسیت‌هایی که وجود  دارد  تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن  پروژه بیمارستان نرگسی گچساران از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

 فرماندار گچساران ادامه داد: استاندار و معاونین  نگاه ویژه ای به این مهم دارند و تاکید بر آن دارند که این پروژه هر چه زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

 اتابک  با اشاره به پیشرفت فیزیکی  بیمارستان نرگسی گچساران گفت: فاصله زیادی با آن چیزی که گفته شده، وجود دارند و ما به دنبال آن هستیم که بتوانیم هر چه سریعتر این بیمارستان  تکمیل شود.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در 2ماه گذشته سرعت کار بیشتر شده است و با توجه به تاکید استاندار و معاونین کار به سرعت در حال انجام است.

پژمان نیک اقبالی ادامه داد: محدودیت‌هایی داریم اما در تلاش هستیم که با آخرین توان این پروژه به اتمام برسد.

 در ادامه  این نشست  جلال پوران فرد بیان کرد:  در بحث تجهیزات  بیمارستانی امکانات  آماده است و در انبار  نگه داری می‌شود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان  ادامه داد: 30خط تلفن خریداری و آماده کار است.

وی به مشکلات موجود اشاره  و عنوان کرد: یک مشکل بحث آسفالت را داریم و دیگری دستگاه اکسیژن ساز و پسماند فاضلاب را داریم و دیگری بحث رختشورخانه را داریم که تا 2 هفته دیگر وارد مدار می‌شود و بحث رادیولوژی حواله آن را دریافت کرده ایم.

 به گزارش فارس، بیمارستان 140 تختخوابی دوگنبدان  بزرگترین بیمارستان در حال ساخت گچساران است که در زمینی به مساحت چهار هکتاربا زیربنای 10هزار و700متر مربع در 6 طبقه و 2 بلوک  در حال ساخت است.

 بیمارستان نرگسی گچساران  دارای بخش های اورژانس با 25 تخت، درمانگاه، «سی سی یو» با چهار تخت، 6 تخت «آی سی یو»، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.

 کار ساخت این بیمارستان واقع در میدان نرگسی دوگنبدان از مرداد ماه 92 آغاز شده در چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/82031

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار