کد خبر: ۱۵۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی از پیشنهادات جدید نمایندگان برای افزایش حقوق کارمندان در سال آینده خبر دارد.

ولی اسماعیلی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی باشگاه  خبرنگاران  جوان، با اشاره به افزایش حقوق کارگران در سال آینده گفت: در لایحه بودجه که دولت به مجلس ارائه کرده، پیش بینی افزایش ۲۵ درصدی شده است که در کمیسیون تلفیق نیز این موضوع تصویب شده است.

وی افزود: نمایندگان مجلس پیشنهادات جدیدی  برای افزایش حقوق کارمندان در سال آینده دارند و نظر وکلای ملت برای این افزایش حدود ۳۵ درصد است.

نماینده گرمی بیان کرد: دولت مخالف افزایش ۳۵ درصدی حقوق‌هاست و اعلام کرده منابع لازم برای این مقدار افزایش را ندارد، از یک سو در لایحه بودجه سال آینده میزان فروش نفت افزایش پیدا کرده و از سوی دیگر فشار اقتصادی فراوانی به کارگران و کارمندان وارد می‌شود به اعتقاد نمایندگان می‌توان این افزایش را برای سال آینده در نظر گرفت.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی تصریح کرد: بحث پلکانی افزایش حقوق کارمندان در سال آینده فعلا در مجلس مطرح نیست؛ البته درباره افزایش حقوق‌ها باید نمایندگان در صحن علنی پارلمان که احتمالا هفته آینده است تصمیم گیری کنند.

اسماعیلی درباره افزایش حقوق کارگران در سال آینده، گفت: میزان افزایش حقوق کارگران نیز باید در جلسه سه جانبه بین نماینده کارگران، کارفرمایان و دولت در چند روز آینده تعیین شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار