کد خبر: ۱۵۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۵
ملی‌پوش سابق جودو ایران گفت: باید عاقل باشیم و با تدابیر از وجود محمد درخشان برای کمک و ارتقا به جودو استفاده کنیم.

مسعود خسروی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نتیجه رأی پرونده جودو ایران اظهار داشت: با توجه به اینکه کارشناس ارشد حقوق هستم، نظر قطعی درباره این پرونده را غلط می‌دانم، اما امیدوارم با توجه به تعویق چند باره در صدور رأی، نتیجه مثبت و به نفع جودو ایران باشد. جودو متعلق به شخص خاصی نیست و اینکه چه کسی متصدی آن باشد، نباید برای ما تفاوتی داشته باشد. باید نگاه‌مان ملی باشد و آرزو داشته باشیم نتیجه به نفع ما رقم بخورد.

وی در مورد اقدامات بعدی ما در صورت مثبت یا منفی بودن رأی علیه ایران گفت: نگاه ما باید با فدراسیون جهانی و جودو دنیا تعاملی باشد و ارتباط خوب و دوستانه‌ای درباره جودو داشته باشیم. ما زیرمجموعه فدراسیون جهانی هستیم و باید با یک دیپلماسی اداری مناسب و نگاه تعاملی خوب با فدراسیون جهانی به دنبال شرایطی باشیم تا به سود جودو ایران باشد.

ملی‌پوش سابق المپیکی جودو ایران راجع به دیدارش با محمد درخشان رئیس سابق فدراسیون جودو گفت: درخشان بزرگ جودو ایران است و افتخار داشتم چند جلسه‌ای با ایشان داشته باشم. درخشان انسان بزرگی است و کسی نمی‌تواند در جودو اسم او را کنار بگذارد. در این جلسات نیز درباره بحث روز دنیا و جودو که کرونا و تعلیق است، صحبت‌هایی داشتیم.

خسروی‌نژاد افزود: با توجه به مسئولیت درخشان در فدراسیون جهانی و آسیایی، پیشنهاد دادند درباره بحث مکاتبات اداری، دان گرید و آموزش مربیان آسیا در کنار ایشان حضور داشته باشم. قرار است به امید خدا دبیرخانه کمسیون جودو آسیا در کشورمان تأسیس شود. نگاه درخشان، استفاده جودو ملی ایران از این پتانسیل بود و قرار است ظرف چند روز دبیرخانه کمیسیون آموزش جودو آسیا در ایران راه‌اندازی شود.

مربی سابق تیم ملی جودو گفت: نگاه من و درخشان شخصی نیست و این کار قطعاً به نفع جودو ملی خواهد بود. قطعاً بی‌محبتی‌هایی به درخشان شده است، اما حرف اول و آخر او استفاده جودو ملی ایران از ظرفیت دبیرخانه بود. ما باید عاقل باشیم و با تدابیر از وجود درخشان برای کمک و ارتقا به جودو استفاده کنیم و این یک نگاه ملی می‌طلبد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

برچسب ها: جودو ایران ، جودو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار