کد خبر: ۱۵۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
گروه استان‌ها- دروازه‌بان تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: زمانی که پنالتی وچان را مهار کردم و داور رأی به تکرار آن داد مطمئن بودم که می‌توانم دومین ضربه را هم مهار کنم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مینا نافعی پس از پیروزی تیمش برابر وچان کردستان در دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان، درباره ضربه پنالتی که دو بار آن را دفع کرد اظهار داشت: فوتبال یک بازی تیمی است و تمام بازیکنان خوب عمل کردند تا این نتیجه را کسب کنیم.

وی افزود: از زحمات مربیان تیم و مربی دروازه‌بان‌های سپاهان تشکر می‌کنم و خدا را شکر می‌کنم که توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.

دروازه‌بان تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: زمانی که پنالتی حریف را مهار کردم و داور رأی به تکرار آن داد مطمئن بودم که می‌توانم دومین ضربه را هم مهار کنم چون واقعاً روز خوبی داشتم و اصلاً نگران پنالتی دوم نبودم.

نافعی ادامه داد: البته مطمئن هستم که در هنگام پنالتی اول به موقع حرکت کردم اما به نظر داور احترام می‌گذارم. خدا را شکر می‌کنم که توانستم روی مهار پنالتی دوم نیز تأثیرگذار باشم.

وی درباره دیدارهای آینده تیمش گفت: پس از بازی امروز تمرینات‌مان سنگین‌تر می‌شود و با جدیت بیشتری تمرین می‌کنیم و در بازی‌های آینده محکم‌تر از بازی امروز وارد زمین خواهیم شد.

انتهای پیام/165/ف

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار