کد خبر: ۱۵۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
فریادشیران، مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: کسانی که اخبار کذب را به باشگاه استقلال می‌آورند، اگر در باشگاه باشند، اخراج می‌شوند.

ناصر فریادشیران، مدیر آکادمی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص حواشی که امروز برای بازیکنان این تیم پیش آمد، گفت: به دلیل بحران ناشی از شیوع کرونا، بازیکنان رده امید و جوانان به ورزشگاه معتمدی نقل مکان کرده‌اند. در آن جا نهار و شام هم سرو می شد و سرویس‌های بهداشتی هم وجود داشت.

او ادامه داد: به دلیل این که می‌خواستند ساختمان دیگری بسازند، به ما اطلاع دادند که مکانمان را عوض کنیم. ورزشگاه اتکا که محل خوابگاه چند تیم دیگر هم است را انتخاب کردیم.۶ تیم در این خوابگاه حضور دارند.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: آرش برهانی از این خوابگاه دیدن کرد. تشک و وسایل گرمایشی را هم تهیه کرده‌ایم. محل سکونت تیم آکادمی استقلال در حال حاضر، ورزشگاه معتمدی است و هیچ مشکلی ندارد.

آکادمی استقلال شرایطی عالی دارد

فریادشیران اشاره کرد: آکادمی استقلال شرایط عالی و ایده آلی دارد. شرایطی که تا حالا آن را تجربه نکرده است. کسانی که اخبار کذب را منتشر کرده اند، اگر درون بدنه باشگاه باشند، اخراج می‌شوند. 

از رده مدارس فوتبال تا امید، در آرامش کار خود را انجام می‌دهند

مدیر آکادمی باشگاه استقلال در ادامه گفت: از رده مدارس فوتبال تا نونهالان و امید، در آرامش کار خود را انجام می‌دهند. هیچ مشکلی وجود ندارد. همه امکانات را در اختیار بازیکنان قرار داده‌ایم. پرداختی هم به کادر فنی داشتیم. مددی، مدیر عامل باشگاه استقلال کمک زیادی به ما کرده است.

او ادامه داد: عده‌ای به دنبال ایجاد حاشیه برای آکادمی هستند. ما می‌دانیم چه افرادی این کار را انجام می دهند. از ساعت ۹:۳۰ صبح پیگیر تیم امید هستم. با برهانی صحبت کردم. فردا قرار است تلویزیون، اجاق گاز و یخچال در خوابگاه نصب شود.

برای اولین بار در تاریخ باشگاه، دوره‌های آموزش زبان انگلیسی گذاشتیم

فریاد شیران در ادامه افزود: برای اولین بار در تاریخ باشگاه استقلال، دوره‌های آموزش زبان انگلیسی گذاشتیم. این کار را برای رده سنی نونهالان انجام دادیم. ممکن است بعدا همین بازیکنان لژیونر شوند؛ می‌خواستیم مشکلی برای این مورد نداشته باشیم و بتوانند انگلیسی صحبت کنند.

او ادامه داد: با هم فکری کادر فنی و مدیر عامل، این کار شایسته را انجام دادیم. تنهایی نمی‌توانم کار‌ها را انجام دهم. همه به یکدیگر کمک می‌کنند. استقلال یک گروه است. ظرف ۶ ماه آینده، بازیکنان به زبان انگلیسی مسلط می‌شوند.

اولین تست پیگر سنجی را هم انجام دادیم

فریاد شیران اشاره کرد: اولین تست پیگر سنجی را هم انجام دادیم. من خودم حاشیه تدریس می‌کنم. کسانی که حاشیه درست می‌کنند، باید بدانند که چه خبر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار