کد خبر: ۱۵۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان این که چهار هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور داریم اعلام کرد: باوجود مشکلات فراوان تاکنون بیش از هزار پروژه تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

به‌گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم کلنگ زنی سالن ورزشی کازرون، با بیان این که ساخت اماکن ورزشی برعهده وزارت و نگهداری، به‌سازی و تجهیز بر عهده استان‌ها است، ابراز امیدواری کرد که اراده‌ی مناسبی برای استفاده بهینه از فضاهای ورزشی در همه بخش‌ها را شاهد باشیم تا دسترسی جوانان به این اماکن بهتر امکان‌پذیر باشد.

او با اشاره به این که این دولت با حدود ۴ هزار پروژه ورزشی نیمه تمام درگیر بوده و با سختی‌های فراوان توانسته بیش از هزار پروژه را در سه سال گذشته تکمیل کند، افزود: قول داده بودیم که برای شهرستان کازرون یک فضای ورزشی را به اندازه وُسع خودمان در مکان مناسب بسازیم.

فرامرزیان گفت: امیدوار هستیم که این کلنگ زنی "نمادین" باشد و هر زمانی که مکان مناسب برای تاسیس این پروژه به ما معرفی شد، بلافاصه همکاری خودمان را آغاز خواهیم کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: مساعدت اولیه برای ساخت این مجموعه ورزشی با رایزنی‌های نماینده مردم کازرون در مجلس از سوی وزارت نفت انجام شده است و مابقی اعتبارات مورد نیاز را هم قول داده‌ایم در منابع سال آینده پیش‌بینی کنیم.

وی در پایان گفت: تلاش ما این است که اعتبارات لازم برای تعمیر و تجهیز سایر مکان‌های ورزشی بلااستفاده در شهرستان کازرون را تامین کنیم. این اعتبارات را در منابع امسال و ابتدای سال آینده در نظر خواهیم گرفت تا مردم شهرستان کازرون بتوانند حداکثر استفاده را از اماکن ورزشی این شهرستان ببرند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار