کد خبر: ۱۵۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال وظیفه همگانی است، گفت: تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی استان همدان در دستور کار باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در دیدار با مهندسین دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان ضمن تبریک و تهنیت ایام گذشته و پیش رو و همچنین تبریک روز مهندس، اظهار کرد: اگر در هر سازمان مهندسین نباشند آن سازمان محکوم به شکست خواهد بود و اگر باشند قطعا توسعه ای دو چندان را میتوان در سطح کشور شاهد بود.

وی با بیان اینکه مهندسین با اطلاعات و ارقام به روز همواره در کنار ما و حامی سیستم هستند، گفت: متاسفانه در گذشته توجهی به این موضوع مهم نشده و برای ارتقاء جایگاه این عزیزان تلاش و آسیب شناسی تلاشی صورت نگرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، افزود: آنچه امروز در دستور کار قرار داده ایم و طی روزهای آینده نیز اجرایی می شود جابجایی دفتر کار مهندسین برای حفظ جایگاه و شان ایشان است.

وی با اشاره به اینکه مهندسین با نظریه پردازی، ایده پردازی و و ذهن خلاق می توانند چراغ راه باشند و برای پیشرفت سازمان راهکار ارائه دهند، گفت: امروز باید به سمت رفع مشکلات زیرساختی، تعمیر و نوسازی اماکن ورزش حرکت کنیم چراکه در گذشته به آن توجهی نشده است.

سیفی با اشاره به اینکه نتیجه دیدار ها و رایزنی های صورت گرفته طی چند ماه اخیر با معاونت های مختلف وزارت ورزش و جوانان موجب تخصیص و جذب اعتبار برای پیشبرد اهداف ورزش و جوانان استان همدان شده است، گفت: متاسفانه برخی بدعت های اشتباه در گذشته موجب کاهش سرعت توسعه در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان شده است که امروز این روند اصلاح شده است.

وی با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم مسائل جاری که کمترین هزینه را دارند به معضل تبدیل شوند، گفت: دوستی و اتحاد بین هر مجموعه موجب توسعه و پیشرفت می شود و قطعا تفرقه بین هر جامعه موجب پسرفت می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تاکید کرد: روز مهندس روزی است که به یاد داشته باشیم پروژه های ورزشی ما و قهرمانانی که در سالن ها پرورش می‌یابند حاصل زحمات مهندسینی است که با کمترین چشم داشت فعالیت می کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار