کد خبر: ۱۵۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
یکی از چالش های پیش روی مسافران، قیمت بلیط اهواز است که با خواندن این مقاله با ترفندهای خرید ارزان بلیط هواپیما اهواز آشنا خواهید شد. این مقاله فقط 5 دقیقه وقت شما را به خود اختصاص می دهد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

اهواز یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری نوروزی است. مرکز استان خوزستان در فصل بهار به حدی زیبا و دیدنی است که مسافران زیادی را به خود جذب می کند. مسافرانی که قصد سفر به این خطه سرسبز و تماشایی را دارند، می توانند با خرید بلیط هواپیما به شهر اهواز سفر و آغاز سال را در کنار کارون جشن بگیرند. یکی از چالش های پیش روی مسافران، قیمت بلیط اهواز است که با خواندن این مقاله با ترفندهای خرید ارزان بلیط هواپیما اهواز آشنا خواهید شد. این مقاله فقط 5 دقیقه وقت شما را به خود اختصاص می دهد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

ارزان ترین بلیط هواپیما اهواز را از ما بخواهید

ترفندهای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما اهواز

شهر اهواز، در فصل بهار آب و هوای بسیار مطبوعی دارد که گزینه ای بی نظیر برای سفرهای نوروزی محسوب می شود. به همین جهت هر ساله متقاضیان زیادی به دنبال خرید بلیط اهواز هستند. با توجه به قیمت بلیط هواپیما بسیاری از مسافران ترجیح می دهند ارزان ترین بلیط هواپیما را رزرو کنند. در این مقاله با روش های رزرو بلیط ارزان هواپیما آشنا می شوید.

خرید آنلاین بلیط اهواز

یکی از بهترین راهکارهای خرید بلیط ارزان هواپیما، مراجعه به وب سایت های معتبر گردشگری است. این وب سایت ها با همکاری ایرلاین های متعدد توانایی ارائه انواع بلیط هواپیما را در سطح گسترده تری دارند. بنابراین حق انتخاب بیشتری به مسافران می دهند.

استفاده از سیستم فیلترینگ قیمت

یکی دیگر از امکاناتی که به کمک مسافران برای رزرو بلیط هواپیما ارزان می آید، سیستم فیلترینگ قیمت است. در اکثر وب سایت های معتبر این امکان وجود دارد. بعد از جستجوی بلیط وارد صفحه رزرو می شوید، در سمت راست این صفحه می توانید محدوده قیمت بلیط درخواستی خود را مشخص کنید تا بر اساس همان، انواع بلیط های موجود به نمایش در بیاید. با استفاده از این روش انتخاب بلیط شما به سرعت انجام می شود.

انتخاب زمان مناسب سفر

شاید شنیده باشید که فصل سفر به دو قسمت فصول کم مسافر و پر مسافر تقسیم می شود. معمولا در زمان هایی که مسافر چندانی متقاضی سفر نیست، قیمت بلیط هواپیما به طرز قابل توجهی کاهش می یابد. بهترین زمان سفر به اهواز اواخر زمستان و ایام نوروز است. بنابراین در این روزها ممکن است مسافران زیادی با چالش رزرو بلیط اهواز مواجه شوند. به همین جهت بهتر است مدتی قبل از سفر نسبت به رزرو بلیط اقدام کنید.

رزرو بلیط چارتر اهواز

یکی دیگر از ترفندهای رزرو بلیط ارزان اهواز، خرید بلیط چارتر است. بلیط های چارتر در برخی از مسیرهای هوایی در ایام خاص از قیمت های بسیار اقتصادی برخوردارند. به طوری که می توان بلیط هواپیما اهواز را به قیمت بلیط قطار خریداری کرد! اما نکته ای که در رزرو بلیط چارتر حائز اهمیت است، توجه به زمان سفر است. برای رزرو ارزان ترین بلیط چارتر بهتر است به صورت مکرر به سایت های گردشگری مراجعه کنید و ارزان ترین بلیط را شکار کنید!

خرید تور اهواز و رزرو هتل

بر اساس خبری که چندی قبل از طرف وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام شد، نوروز 1400 را می توان به شرط خرید تور و رزرو هتل به مسافرت پرداخت. نزدیک یک سال است که بسیاری از سفرهای غیر ضروری به دلیل شیوع کرونا لغو شده است اما نوروز امسال را می توان با رعایت پروتکل های بهداشتی و رزرو هتل به سفر رفت.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در همین باره گفت:

"ستاد ملی مقابله با کرونا برای انجام سفرهای نوروز ۱۴۰۰ در قالب تورهای مسافرتی با رزرو مراکز اقامتی و هتل های دارای مجوز موافقت کرد."

ارزان ترین بلیط هواپیما اهواز را از ما بخواهید

مراجعه به سایت های معتبر گردشگری

بهترین ترفند برای رزرو و خرید بلیط هواپیما اهواز با قیمت اقتصادی و ارزان، خرید بلیط از وب سایت هایی است که با ایرلاین های زیدی طرف قرارداد هستند. همچنین از یک سیستم جامع رزرواسیون هوشمند برخوردارند.

تیک بان، علی بابا، قاصدک، فلایتیو و مستربلیط نمونه وب سایت های گردشگری هستند که تمام ویژگی یک سایت معتبر و مطمئن را دارند. در این میان تیک بان با ارائه خدماتی هوشمند و نوین توانایی ارائه انواع بلیط هواپیما ارزان و با کیفیت را در سریع ترین زمان دارد. همچنین برخورداری از سیستم رزواسیون جامع هتل نیز به مسافران کمک می کند تا در هر نقطه از دنیا به راحتی اقامت کنند.

بلیط هواپیما تیک بان

تیک بان به عنوان سایت معتبر خرید بلیط هواپیما با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و مسافران خود را در بهترین هتل های ایران و جهان اسکان می دهد. سایت تیک بان از سال 1393 فعالیت های مربوط به حمل و نقل در سفرهای هوایی را آغاز کرده است.

این سایت فروش بلیط هواپیما داخلی و خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ می باشد که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا(IATA)، نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک و گواهینامه انجمن تورگردانان ایران می باشد. برای خرید بلیط هواپیما ارزان، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، بیمه مسافرتی، هتل داخلی و خارجی از تیک بان کافی است نام تیک بان یا عبارتwww.tikban.com  را سرچ نمایید.

برچسب ها: رپرتاژ ، هواپیما ، بلیت
نام:
ایمیل:
* نظر: