کد خبر: ۱۵۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
مدیرعامل باشگاه پیکان معتقد است که تیمش شروع خوبی در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر داشته، اما این شروع خوب کافی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان پس از پیروزی 2 بر صفر این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: این پیروزی را به کادرفنی، بازیکنان‌مان، هیئت مدیره همراه و مدیریت ارشد تبریک می‌گویم که این فصل ما را حمایت کردند. این شروع برای نیم فصل دوم خوب بود، اما همه چیز نیست. با این شروع برای ادامه فصل امیدوار می‌شویم و خوشحالیم که در نیم فصل یکی دو بازیکنی که می‌توانستیم به تیم اضافه کنیم را جذب کردیم و امروز یکی از آنها بازی کرد.

وی ادامه داد: در بازی امروز 10 نفر از بازیکنان آکادمی‌مان در زمین حضور داشتند و این دستاورد بزرگی است. باید از مهدی تارتار بابت استفاده از این بازیکنان تشکر کنم. اصولاً هدف نهایی پیکان تولید بازیکن و ارتقای برندش است. امیدوارم این نتایج در مسابقات بعدی ادامه پیدا کند. به پورموسوی و پیروانی که از دوستان خودم هستند تبریک می‌گویم که تیم‌ خوبی ساخته‌اند. امیدوارم روند ما ادامه داشته باشد و بتوانیم فصل را بدون اینکه فشاری روی ما باشد تمام کنیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره انتخابات فدراسیون فوتبال که خودش هم در آن نامزد بود، گفت: به دوست خوبم، شهاب‌الدین عزیزی‌ خادم تبریک می‌گویم. رئیس جدید فدراسیون فوتبال کار سختی پیش‌رو دارد و باید به انتخاب مجمع احترام بگذاریم. می‌دانم که با برنامه وارد شده، می‌داند فضای فوتبال چگونه بوده و چهار سال در هیئت رئیسه بوده و در باشگاه‌ها عضویت داشته است. عزیزی خادم می‌تواند با استفاده از ظرفیت داخل و خارج فدراسیون به فوتبال کمک و فدراسیون را از این وضع خارج کند. همه باید کمک کنیم و الان وقت انتقاد نیست. پیش از انتخابات می‌شد که انتقاد کرد، اما یک بار باید همه پشت رئیس فدراسیون و تیم او باشیم تا بتواند به فوتبال کمک کند.

محمدی خاطرنشان کرد: به همه آنهایی که وارد هیئت رئیسه شدند تبریک می‌گویم و کار آنها هم سخت است. آنها هم شایستگی این را داشتند که وارد فدراسیون فوتبال شوند و باید به رأی مجمع احترام گذاشت و تبریک گفت.

وی در پاسخ به این سؤال که پس از تغییر اساسنامه این انتظار وجود داشت که فوتبالی‌ها وارد بدنه مدیریتی فوتبال شوند اما بازهم مجمع به هیچ کدام از فوتبالی‌ها رأی نداد، گفت: این دفعه رویکرد خوبی بود و همین که این همه از اهالی فوتبال آمدند اتفاق خوبی بود که تنور انتخابات هم داغ شد و یک آشتی هم صورت گرفت. می‌توانست این اتفاق تکمیل شود، اما باید به رأی مجمع احترام گذاشت. این پروسه‌ای است که شاید اکنون نتیجه نداد، اما در دوره‌های بعدی فوتبالی‌ها می‌توانند وارد شوند. آنها هم باید با فضای انتخاباتی سازگار شوند و بدانند اگر وارد بازی شدند، قواعد بازی خارج زمین با قواعد داخل زمین فرق دارد. این اتفاق هم کم کم رقم می‌خورد.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره پرونده سعید واسعی اظهار داشت: هنوز هم می‌گویم سعید واسعی می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد، اما خودش خیلی منفعل و ساکت نشسته است. قرار است او پاسخ بدهد و ما هنوز فکر می‌کنیم او بازیکن باشگاه پیکان است و می‌تواند برگردد و به ما کمک کند. من فقط واسعی را در رسانه‌ها می‌بینم و باید کمی به جای صحبت کردن، عمل کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار