کد خبر: ۱۵۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
مس رفسنجان یک- استقلال تهران یک
دیدار دو تیم فوتبال مس رفسنجان و استقلال تهران به تساوی انجامید.

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، از ساعت 15 امروز و در جریان هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم مس رفسنجان و استقلال تهران به مصاف هم رفتند که این بازی به تساوی یک- یک انجامید تا امتیازات میان شاگردان محمد ربیعی و محمود فکری تقسیم شود.

 

ابتدای بازی با حمله‌ای خطرناک از تیم استقلال همراه بود. مهدی قایدی در دقیقه 2 با نفوذ به محوطه جریمه مس رفسنجان، توپ را به فرشید اسماعیلی داد اما ضربه او در محوطه جریمه حریف با واکنش دروازه‌بان همراه بود. در ادامه استقلال سعی داشت فشار را روی دروازه مس نگه دارد اما شاگردان محمد ربیعی با دفع فشار آبی‌ها سعی کردند کنترل بازی را در دست بگیرند. مسیح زاهدی در دقیقه 15 موفق شد گل اول مس رفسنجان را به ثمر برساند. این بازیکن روی ریباند ضربه کاشته صاحب موقعیت شد و ضربه او در محوطه جریمه استقلال به گل اول بازی تبدیل شد. در ادامه بازیکنان استقلال تلاش کردند توپ و میدان را در اختیار بگیرند و موقعیت‌هایی روی دروازه مس رفسنجان ایجاد کنند اما آبی‌پوشان در دقایق اول پس از گل اول کاری از پیش ببرند و فرصت‌های نصفه و نیمه شاگردان محمود فکری نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد.

 

تلاش استقلال برای فشار به مس رفسنجان راه به جایی نبرد و شاگردان محمد ربیعی موفق شدند پس از گلزنی توپ و میدان در دست بگیرند و مدیریت لازم را برای حفظ گل داشته باشند. در دقیقه 39 بازیکن مس در محوطه جریمه استقلال حضور داشت و روی ضربه ارسالی از سمت راست صاحب موقعیت شد که ضربه سر او را سیدحسین حسینی دفع کرد. حملات مس رفسنجان ادامه داشت و در دقیقه 43 مهرداد رضایی پشت محوطه جریمه استقلال شوتی روانه دروازه حریف کرد که حسینی آن را دفع کرد. تلاش استقلال برای جبران نتیجه ثمری نداشت تا این بازی در نیمه اول با برتری مس رفسنجان به پایان برسد.

 

نیمه دوم با برتری تیم استقلال آغاز شد و آبی‌پوشان که برای به ثمر رساندن گل مساوی فشار بیشتری روی دروازه میزبان وارد کردند، سرانجام از روی یک ضربه کرنر و با ارسال مهدی قایدی توسط فرشید باقری به گل رسیدند که این اتفاق در دقیقه 52 رخ داد. ضربه سر باقری با برخورد به حامد نورمحمدی تغییر جهت داد و این ضربه تبدیل به گل شد. یکی از صحنه های خطرناک مسابقه در دقیقه 80 بازی بود که حسین حسینی با یک واکنش خوب در موقعیت تک به تک اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد. در پایان 90 دقیقه نیز کار دو تیم با تساوی یک- یک به پایان رسید تا در اولین هفته از نیم فصل دوم استقلال تهران و مس رفسنجان هر کدام یک امتیاز به جمع امتیازات‌شان اضافه شود. آبی‌پوشان با این مساوی 27 امتیازی شدند و و مس رفسنجان هم 23 امتیازی شد.

 

داور: سعید رحیمی‌مقدم

کمک‌ها: ایوب غلامزاده و حمیدرضا کنعانی

ترکیب مس: داوود نوشی صوفیانی، عقیل کعبی، مسیح زاهدی، حامد نورمحمدی (90- علیرضا ارجمندیان)، محسن طرحانی، سجاد آشوری، محسن آذرباد، قائم اسلامی‌خواه، مهرداد رضایی، فراز امامعلی (78- علیرضا نقی‌زاده) و محمد قاضی (78- علیرضا سلیمانی).

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، وریا غفوری، محمد نادری (81- متین کریم‌زاده)، فرشید باقری، مسعود ریگی (71- آرش رضاوند)، فرشید اسماعیلی (71- احمد موسوی)، بابک مرادی، مهدی قایدی و شیخ دیاباته (81- ارسلان مطهری).

سرمربی: محمود فکری

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار