کد خبر: ۱۵۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز میزبان تیم تراکتورسازی تبریز بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز یازدهم اسفند ماه جاری میزبان تیم تراکتورسازی تبریز بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان از پانزده دیدار قبلی خود چهار برد، 6 تساوی، پنج باخت و 18 امتیاز کسب کرده بود در اولین حضور داریوش یزدی به عنوان سرمربی تیم به دنبال یک برد خانگی بود. از طرفی رسول خطیبی نیز در اولین حضور به عنوان سرمربی در تیم تراکتور به دنبال اولین برد در اولین حضورش بود.

نیمه اول این دیدار برای هر دو تیم بدون گل به پایان رسید و از نکات مهم 45 دقیقه اول دو کارته شدن مجتبی مقتدایی در قیقه 24 بود. مقتدایی در این صحنه روی احسان حاج صفی خطا کرد و موعود بنیادی فر داور دیدار به این بازیکن کارت زرد را نشان داد. در همین لحظه مقتدایی در واکنشی داور را هل داد که بنیادی فر با دومین کارت زرد و سپس کارت قرمز این بازیکن را جریمه کرد تا نفتی ها در اولین حضور داریوش یزدی ادامه دیدار را 10 نفره دنبال کنند.

در نیمه دوم این دیدار علیرغم 10 نفره بودن نفتی ها اما رقابت پایاپایی را با تراکتور سازی انجام دادند و بارها به این تیم فشار آوردند تا اینکه روی اشتباه محمد رضا اخباری در دقیقه 76 که نمی خواست توپ ارسالی مدافعانش به کرنر برود، توپ به سجاد جعفری رسید و این بازیکن از این فرصت استفاده کرد و گل تیمش را به ثمر رساند تا نفتی ها یک بر صفر از حریف پیش بیفتند.

این پایان کار نبود و در ادامه بارها هر دو تیم موقعیت هایی را بر روی دروازه یکدیگر طراحی کردند تا اینکه در دقایق اضافه این دیدار اینبار تراکتوری ها به یک گل دست یابند. در همین راستا مسعود شجاعی یک سانتر خوب را بر روی دروازه نفتی ها اراسل کرد و در ادامه احسان حاج صفی با حضور به موقع مانع از بیرون رفتن توپ شد و مجدد او توپ را بر روی دروازه مسجدسلیمانی ها ارسال کرد تا بالاخر عباس زاده با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه مجدکرمانشاهی کند و با این گل سرنوشت ساز تیمش در هفته شانزدهم از باخت نجات دهد.

در ادامه دو تیم نهایتا به تساوی یک بر یک رضایت دادند و امتیاز ها را تقسیم کردند.

در همین راستا داریوش یزدی در این دیدار فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، مصطفی ناییج پور، بهروز نوروزی فرد، محمد بلبلی(46 سجاد جعفری)، محمد مهدی احمدی، محمدمهدی محبی(46 سعید کریمی)، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست، ساسان حسینی(77 مهدی ایزدی)، مهران امیری را برای رقابت با تراکتورسازی انتخاب کرده بود.

همچنین رسول خطیبی در این دیدار ترکیب محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری(67 علی فتحی)، اکبر ایمانی، احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه(76 مسعود شجاعی)، مهدی تیکدری، امین اسدی(67 محمد مسلمی پور) و محمد عباس‌زاده را برای رقابت با تیم نفت مسجدسلیمان ارنج کرده بود.

موعود بنیادی فر با کمک های قهرمان نجفی، براتعلی مولوی و بهمن عبدالهی است و ابوطالب طاهریان نیز نظارت این دیدار را بر عهده دارد.

در این دیدار محمد بلبلی(22)، مجتبی مقتدایی(24) از نفت مسجدسلیمان و محمد عباس زاده(41) از تراکتورسازی کارت زرد داور را دریافت کرد. همچنین مجتبی مقتدایی با دریافت دومین کارت در دقیقه 24 از زمین اخراج شد.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 19 امتیاز موقتا در رده یازدهم و تیم تراکتورسازی با 23 امتیاز موقتا در رده ششم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار