کد خبر: ۱۵۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از شناسایی موارد جدید ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکرالله سلمان زاده امروز سه شنبه دوازدهم اسفند ماه ۹۹ در خصوص آخرین آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در محدوده فعالیت تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته از 452 نفر نمونه گیر انجام شد که تست 225 نفر مثبت اعلام شد، اظهار کرد: از این تعداد 68 بیمار مربوط به آبادان، 76 بیمار از خرمشهر و 81 بیمار از شادگان گزارش شده است.

او با اشاره به اینکه از 225 مورد جدید 204 بیمار به صورت سرپایی ویزیت شدند، افزود: 54 بیمار از آبادان، 72 بیمار از خرمشهر و 78 بیمار شادگان به صورت سرپایی ویزیت شدند و 14 بیمار از آبادان، چهار بیمار از خرمشهر و سه بیمار از شادگان نیز با تشخیص پزشک بستری شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان با بیان اینکه متاسفانه طی 24 ساعت گذشته چهار بیمار فوتی کرونایی(دو نفر از شادگان، یک نفر از آبادان و یک نفر از خرمشهر) داشتیم، بیان کرد: طی شبانه روز گذشته 46 نفر بستری و 30 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند. همچنین کل موارد مثبت بستری در حال حاضر 197 نفر است.

در همین راستا آخرین آمار اعلامی این دانشکده که مربوط به روز دوشنبه، یازدهم اسفند ماه ۹۹ می شود(جزییات)، حاکی از شناسایی 184 مورد جدید در ۲۴ ساعت قبل از آن و 201 موارد مثبت کل بستری ها بوده است.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار