کد خبر: ۱۵۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
سخنگوی وزارت بهداشت، نسبت به وضعیت شکننده بیماری کرونا در کشور هشدار داد و گفت: در شبانه روز گذشته ۸۴۹۵ بیمار جدید شناسایی شدند.

کرونا ۸۶ نفر را در 24 ساعت گذشته قربانی کرد

سخنگوی وزارت بهداشت، نسبت به وضعیت شکننده بیماری کرونا در کشور هشدار داد و گفت: در شبانه روز گذشته ۸۴۹۵ بیمار جدید شناسایی شدند.

 سیما سادات لاری، بعد از ظهر سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹، همچون روزهای گذشته در ارتباط زنده خبری به ارائه تازه‌ترین آمار شناسایی بیماران جدید، بستری‌ها، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کووید ۱۹ در کشور پرداخت.

سخنگوی وزارت بهداشت، با اعلام اینکه از دیروز تا امروز، ۸ هزار و ۴۹۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند، افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۴۸ هزار و ۱۷۴ نفر رسید.

لاری گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان به ۶۰ هزار و ۲۶۷ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۴۰۶ هزار و ۸۴۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

لاری تاکید کرد: سه هزار و ۷۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

وی ادامه داد: تا کنون ۱۰ میلیون و ۹۷۲ هزار و ۱۰۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

به گفته لاری، در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند.

وی افزود: شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار