کد خبر: ۱۵۶۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳

واکسیناسیون کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) بر اساس اولویت بندی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت با حضور رییس مرکز بهداشت جنوب تهران در مجتمع عروجیان بهشت زهرا (س) روز چهارشنبه آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) روز چهارشنبه در مراسم آغاز واکسیناسیون کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) با اولویت پرسنل سالن‌های تطهیر گفت: این سازمان یکسال پر درد و رنجی را در بحران کرونا سپری کرد و لازم است به جهت تخصیص واکسن کرونا به پرسنلی که یکسال در خط اول نبرد با کرونا قرار داشتند از دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آمورش پزشکی تقدیر و تشکر کنم.

واکسناسیون

سعید خال گزارش کوتاهی از یکسال تلاش و مجاهدت خاموش سازمان بهشت زهرا (س) در بحران کرونا ارائه کرد و افزود: امروز در تاریخ این سازمان خدمات رسان به ویژه در یکسال گذشته که با بحران بی سابقه و غیرقابل پیش بینی کرونا درگیر بوده ایم، روز بزرگی است.

این مسئول بابیان اینکه روز بزرگی در تاریخ سازمان بهشت زهرا (س) است و خاطرنشان کرد: برنامه واکسیناسیون گروه‌های در معرض خطر بیماری کرونا، با کادر درمان کشور آغاز شد و در ادامه و بر اساس اولویت بندی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت تزریق واکسن کارکنان این سازمان با توجه به اهمیت خدماتی که به شهروندان ارائه می‌کنند توسط مرکز بهداشت جنوب تهران آغاز شد.

رییس مرکز بهداشت جنوب تهران نیز در این مراسم گفت: در تمامی دنیا یکی از نگرانی‌های مسئولان بهداشتی در بحران کرونا شیوع بیماری از آرامستان‌ها است که به جرأت می‌توان گفت که این اتفاق در بهشت زهرا (س) نه تنها رخ نداد بلکه یکی از نقاطی بود که بالاترین سطح رعایت پروتکل‌ها را پیگیری می‌کرد.

دکتر محمدرضا سلمانی ندوشن اظهار داشت: کار بزرگی که بهشت زهرا (س) در بحران کرونا انجام داد، غربالگری منظم پرسنل خود را از همان روز‌های اول آغاز کرد.

این مسئول اضافه کرد: ارتباط خوب و موثر مدیریت سازمان بهشت زهرا (س) با وزارت بهداشت موجب شد پرسنلی که به طور مستقیم در مراحل تکفین، تغسیل و تدفین اموات کرونایی قرار دارند، حداقل ابتلا را داشته باشیم و کنترل موازین بهداشتی برای این عزیزان به بهترین شکل ممکن انجام شد.

وی یادآور شد: تا کنون کارکنان مراقبت‌های ویژه که در بخش کرونا در بیمارستان‌ها فعالیت می‌کنند را واکسینه کرده ایم و با توجه به اهمیت موضوع و در خطر بودن پرسنل شریف و زحمتکش سازمان بهشت زهرا (س) که خدمتی ماندگار را از خود به جای گذاردند، بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت واکسیناسیون این عزیزان امروز آغاز می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار