کد خبر: ۱۵۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
گروه استان ها- رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: رفع مشکل تولید یکی از اولویت های مهم قرارگاه محرومیت زدایی در استان سمنان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهرستان گرمسار اظهار داشت: رفع موانع پیش روی تولید و اقتصاد از گام‌های اساسی در راستای تحقق رونق تولید است.

وی تأکید کرد: باید تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق رونق تولید بسیج شوند و برنامه‌ریزی منسجمی در این حوزه انجام شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: امروز در حاشیه سرکشی از چند واحد تولیدی در شهرستان گرمسار از نزدیک در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفتیم و قطعاً برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های لازم برای حل و فصل مشکلات این واحدها گرفته می‌شود.

کاشفی بابیان اینکه تلاش قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان مبنی بر حل و رفع مشکلات این واحدهای تولیدی است عنوان کرد: کمبود فضای کار و نقص تجهیزات مورد نیاز از جمله مشکلاتی است که تولیدکنندگان این واحدهای تولیدی در گرمسار با آن مواجه هستند و باید این مشکلات رفع شود تا منجر به افزایش اشتغال در این شهرستان شود.

وی تأکید کرد: باید بسیج ادارات و اصناف استان سمنان هر چه سریع‌تر هماهنگی‌های لازم را با دستگاه‌های اجرایی مربوطه در حوزه رفع مشکلات این واحدهای تولیدی انجام دهند و بسیج سازندگی استان نیز اقدام لازم در جهت تأمین تجهیزات مورد نیاز را با سرعت انجام دهد.

به گزارش تسنیم، بازدید از 2 واحد خیاطی در روستاهای نوده و کوشک و همچنین 2 واحد صنایع تبدیلی و صنایع‌دستی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر یک روزه اعضای قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان به شهرستان گرمسار بود.

در این سفر رئیس سازمان بسیج ادارات استان سمنان، رئیس بسیج اصناف استان سمنان و رئیس سازمان بسیج کارگری استان سمنان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/363/ ت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار