کد خبر: ۱۵۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مسائل مختلف آبی‌های پایتخت صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران پس از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال بیان کرد: پس از چند روز سخت و بررسی گزینه‌های مختلف که هیئت مدیره اعلام کرده بودند و ۳ دور مذاکره با فرهاد مجیدی به توافق رسیدیم و از این پس او سرمربی استقلال است.

او در مورد مدت قرارداد مجیدی با استقلال گفت: قرارداد او ۲ سال و نیمه است و هیچ شرطی برای این قرارداد وجود ندارد. مجیدی یکی از بازیکنان و سرمربیان محبوب است و هیچ شرطی برای او نگذاشتیم، اما او در جلسه گفت تمام تلاشم را برای موفقیت استقلال به کار می‌گیرم.

مددی در خصوص تماس با مدیرعامل باشگاه سایپا برای حضور پیروز قربانی در کادر فنی آبی‌پوشان گفت: از مدیرعامل سایپا خواهش کردم که قربانی با توجه به درخواست مجیدی به کادر فنی بیاید و او نیز قول مساعد داد. فراز کمالوند هم در لیست است، اما قرار شد مجیدی لیست نهایی را امشب بدهد. ۳ - ۴ گزینه برای سرمربیگری داشتیم و شب گذشته جلسه هیئت مدیره برگزار و در نهایت قرار شد من مستقیم با مجیدی مذاکره داشته باشم.  

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره ناراحتی باشگاه گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: در فضای کاملا حرفه‌ای با مدیرعامل گل‌گهر صحبت کردم و به او گفتم ما خواهان قلعه‌نویی هستیم که گفتند باید نامه بدهید. ما این کار را انجام دادیم و اصول حرفه‌ای‌ می‌گویند وقتی مربی تحت قرارداد باشگاهی است، باید با مدیرعامل آن باشگاه صحبت کرد. من کار خطایی انجام ندادم و حتی در خصوص نکونام با سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان نیز صحبت کرده بودم.


بیشتر بخوانید


مددی در مورد بحث انتخاب فرزاد مجیدی به عنوان سرپرست تیم آبی‌پوشان تصریح کرد: امشب با مجیدی درباره خیلی از مباحث صحبت می‌کنیم. زمین تمرین هیچ مشکلی ندارد؛ زمین تهرانسر زیر کشت رفته بود و یک روز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دعوتتان می‌کنم تا ببینید چه زمین استانداردی است.

وی درباره وضعیت بازگشت هروویه میلیچ به استقلال گفت: یکی از خواسته‌های مجیدی بازگشت میلیچ است و من هم به او گفتم تأمین منابع مالی می‌کنیم تا در سریعترین زمان به استقلال بازگردد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با وضعیت نقل و انتقالات و جذب بازیکنانی، چون امین قاسمی‌نژاد گفت: قاطعانه می‌گویم استقلال بهترین ترکیب را دارد و در هر پست ۲ بازیکن خوب داریم. مجیدی به این موضوع اشراف دارد و امیدوارم بتواند از این بازیکنان بازی بگیرد. تاکنون مجیدی لیستی به ما نداده است.

او در خصوص مهدی قایدی و مشکلات او گفت: قایدی پسر استقلال است و در تیم ما می‌ماند. البته او به کمیته انضباطی دعوت شده است و توضیحات خود را در مورد مسائل مختلف ارائه می‌کند. مظاهری هم دروازه‌بان تیم ما است و در تیم می‌ماند. فردین رابط هم در استقلال خواهد ماند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار