کد خبر: ۱۵۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
پدال نیوز: معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: برای ایام نوروز سفر با خودروهای شخصی به شهرهای قرمز و نارنجی طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع است.
به گزارش پدال نیوز، شهرام آدم نژاد با بیان اینکه امسال هم با توجه به شیوع ویروس کرونا طرح نوروزی همانند سال‌های گذشته نخواهیم داشت، گفت: برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی امسال مانند روزهای عادی خواهد بود اما سختگیری برای سفرهای نوروزی بسیار بیشتر خواهد شد.

او ادامه داد: هیچ برنامه ریزی برای تبلیغ سفرهای نوروزی نداریم و هیچ سفر فوق العاده‌ای هم نوروز نخواهیم داشت و اگر سفری هم در این بخش صورت گیرد با سختگیری و برنامه ریزی جدی تری انجام خواهد شد.

محدودیت بیشتر برای سفرهای نوروزی
آدم نژاد توضیح داد: ما نظارت‌های خود را برای سفرهای نوروزی بیشتر خواهیم کرد و به صورت مداوم تمامی دستورالعمل‌ها و  شیوه نامه‌های بهداشتی با دقت بیشتری رعایت خواهد شد.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: همواره به مسافران اعلام می‌کنیم که اگر سفر ضروری برای ایام نوروز ندارید، به سفر نروید و در صورت ضرورت هم سفر باید با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی صورت گیرد.

آدم نژاد توضیح داد: ناوگان‌های مختلف حمل و نقل عمومی تامین شده و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای ایام نوروز در قالب دستورالعمل های شدید شیوه نامه‌های بهداشتی سفر با این ناوگان انجام خواهد شد.

او توضیح داد: در بخش حمل و نقل شخصی هم مدیریت هوشمند در ستاد قرارگاه ملی مقابله با کرونا مصوب شده و طبق این مصوبه سفر با خودروی شخصی به شهرهای قرمز، نارنجی و برخی از شهرهای زرد ممنوع است.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برخی محدودیت‌ها به صورت کامل برای شهرهای قرمز در ایام نوروز در دستور کار قرار گرفته است، گفت: امسال برخلاف سال‌های گذشته برای طرح‌های نوروزی هیچ برنامه ریزی برای افزایش تقاضا و همچنین ایجاد و تامین ناوگان اضافه نداریم و هیچ برنامه و یا مشوقی برای ترغیب مردم به سفر نخواهیم داشت.

آدم نژاد توضیح داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته اگر بلیت‌های گونه‌های مختلف حمل و نقلی به هر دلیلی لغو (کنسل) شود، مبالغ به صورت کامل استرداد خواهد شد.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در پایان یادآور شد: همانند ماه‌های گذشته در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی از ورود مسافران کرونایی جلوگیری خواهد شد و در هنگام صدور بلیت باید از درگاه‌های وزارت بهداشت استعلام گرفته شود که این موضوع برای ایام نوروز با سختگیری بیشتری انجام خواهد شد و به هیچ عنوان کوتاهی در این زمینه نخواهیم داشت.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار