کد خبر: ۱۵۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با پرداخت وام ازدواج به 13 هزار و 868 نفر در ردیف استانهای پیشگام در رسیدیگی به نیازهای جوانان قرار گرفتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ کارگروه امور اجتماعی عصر چهارشنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

عباس علایی مقدم در این نشست گفت: با مشارکت دستگاههای اجرایی و سمن ها در حوزه اجرای طرح های سلامت اجتماعی در کشور پایلوت شدیم و طرح های خوبی را عملیاتی کردیم.

وی بیان کرد: در بخش آسیب های اجتماعی تمرکز ما در بخش جوانان بود و موضوعات مختلفی چون اعتیاد، طلاق، همسر آزاری مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

علایی مقدم تصریح کرد: در حوزه جوانان موضوعات ازدواج و اشتغال از امور کلیدی و اساسی است که آن را در دستور کار قرار دادیم و در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج اعتبارات خوبی پرداخت شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهارداشت: با تشکیل سه کارگروه سلامت اجتماعی، اشتغال و آسیب های اجتماعی 29 مصوبه داشتیم که تصمیمات خوبی در این حوزه ها گرفته شد.

اجتماعی 3

وی گفت: با امضای تفاهم نامه با بانک رسالت و صندوق کارآفرینی امید حدود 30 درصد تسهیلات این بخش تامین شد که با استقبال زیاد جوانان روبرو شدیم.

پرداخت وام ازدواج به 13 هزار و 868 جوان

علایی مقدم تصریح کرد: تسهیلات اعطایی از 50 تا 100 میلیون تومان بود که به دلیل تعداد بالای متقاضی انتظار داریم این اعتبارات برای سال آینده افزایش یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: امسال بیش از 13 هزار و 868 نفر متقاضی وام ازدواج بودند که با بررسی شرایط داوطلبان تعداد 12 هزار و 203 نفر توانستند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی بیان کرد: امسال حدود 80 درصد متقاضیان توانستند وام ازدواج دریافت کنند و در حال حاضر 1665 نفر در نوبت دریافت وام ازدواج هستند که امیدواریم با همکاری بانکها این افراد نیز از وام برخوردار شوند.

استانداری

علایی مقدم اضافه کرد: خوشبختانه در پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج های جوان توانستیم در ردیف استانهای پیشرو قرار گیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در صورتی که سقف اعتباری بانکها در سال آینده به 500 میلیون تومان افزایش یابد می توانیم افراد بیشتری را از تسهیلات کم بهره 50 تا 100 میلیون تومانی بهره مند کنیم.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار