کد خبر: ۱۵۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

رئیس اقلیم کردستان عراق حمله موشکی به پایگاه عین الأسد وابسته به نیروهای ائتلاف بین‌المللی ضد داعش تحت امر واشنگتن را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شفق نیوز، نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق ضمن محکوم کردن حمله موشکی به پایگاه عین الأسد، از تمامی طرف‌های عراقی خواست تا در قبال این حملات سکوت نکنند و اجازه تبدیل شدن عراق به میدان تسویه حساب‌ها به ضرر منافع و آینده عراق را ندهند.

نیچروان بارزانی تاکید کرد، تکرار و تداوم حمله به نیروهای ائتلاف بین‌المللی ضد داعش که بنا به درخواست دولت فدرال عراق به منظور پشتیبانی و همکاری با این کشور برای مقابله با تروریسم حضور دارند، اقدامی کاملاً متضاد با منافع عراق به شمار می‌آید و صلح و ثبات در کشور و حال حاضر و آینده آن را در معرض خطری واقعی قرار می‌دهد.

وی در ادامه افزود، بدون شک، همواره در وضعیت کنونی نیاز به ادامه همکاری و کمک‌های آمریکا و ائتلاف بین‌المللی ضد داعش جهت ممانعت از تقویت مجدد داعش و نابودی و ریشه‌کن کردن کامل این گروه تروریستی که تهدیدها و خطرات آن، عملیات‌ نظامی و اقدامات تروریستی‌اش روز به روز در حال افزایش است، احساس می‌شود.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار